الگری وتائید حضور شاگردانش در میهمانی اینفلوئنسرها بعد از باخت مقابل اتلتیکو

الگری وتائید حضور شاگردانش در میهمانی اینفلوئنسرها بعد از باخت مقابل اتلتیکو

سایت رسمی فوتبالی- ماسیمیلیانو الگری سرمربی باتجربه یوونتوس در صحبت هایی اعلام کرد که بازیکنان این تیم بعد از باخت مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، در یک میهمانی در یک هتل شرکت کردند. در این میهمانی 60 بانوی مدل و اینفلوئنسر حضور داشتند.

روز پنجشنبه مجله کینگ در گزارشی به این نکته اشاره کرد که بازیکنان یوونتوس بعد از ناکامی در مقابل اتلتیکومادرید، در یک میهمانی که 60 مدل و اینفلوئنسر در آن حضور داشتند، شرکت کردند و حالا الگری این خبر را تائید کرده است.

این مجله در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که تمام بازیکنان یوونتوس به جز آندره آ بارزاگلی و فدریکو برناردسکی دراین میهمانی شرکت داشتند و الگری هم درکنفرانس خبری اش قبل از جدال بینکونری با اودینزه، اعلام کرده که بازیکنان تیمش دراین مراسم شرکت کرده بودند.

الگری دراین رابطه گفت:«شایعه پراکن ها به بهترین نحو ممکن کارشان را انجام می دهند. پس بگذارید من کمکشان کنم که انرژی زیادی مصرف نکنند.من یک معلم نیستم و سرمربی هستم. این میهمانی، یک میهمانی شام بود که در آن بازیکنانم کمی استراحت و تفریح کردند. بعد از حضور دراین میهمانی توانستیم دربازی بعدی به پیروزی برسیم؛ پس این میهمانی برایمان شانس به همراه آورد.»


اگرچه که بازیکنان یووه در صحبتهایشان اعلام کردند که الگری مشکلی با برگزاری این میهمانی و حضور آنها دراین جشن نداشته، اما هواداران یووه از اینکه بازیکنان تیمشان بعد از باخت مقابل اتلتیکومادرید، دراین جشن حضور یافته بودند، به شدت شاکی و عصبانی هستند.

شاگردان الگری سه شنبه هفته آینده باید در آلیانس استادیوم به میزبانی اتلتیکومادرید بروندو این فرصت را خواهند داشت که با جبران باخت دور رفت، مجوز حضور در مرحله یک چهارم پایانی را کسب کنند.

6363