یان راش، اسطوره لیورپول در آستانه دامادی

یان راش، اسطوره لیورپول در آستانه دامادی

سایت رسمی فوتبالی- یان راش، اسطوره باشگاه لیورپول در سن 57 سالگی به فکر تجدید فراش افتاده است و به زودی رخت دامادی را به تن خواهد کرد. نامزد او کارول آنتونی، خواننده ای سرشناس و 35 ساله است.

راش فوتبالیست سابق ولزی در سال 1987 برای بار اول با خانمی به نام تریسی ازدواج کرده بود و از ازدواج اولش دو پسر به نامهای جاناتان و دنیل دارد. اما او و خانم تریسی  بعد از 25 سال زندگی مشترک، در سال 2015 از هم جدا شدند و حالا راش اخیرا و  در سال 2019 با خانم کارول آنتونی نامزد کرده و به زودی داماد خواهد شد. این زوج اندکی بعد از جدایی یان راش از همسر اولش با هم آشنا شدند و حالا نامزد کرده اند.

در آن زمان شنیده می شد که زندگی مشترک یان راش و همسرش تریسی به خاطر آشنایی این اسطوره فوتبال با کارول بهم خورده است اما کارول همیشه این را تکذیب کرده و گفته که هرگز درزمان متاهل بودن یان راش با او رفت و آمدی نداشته.

کارول در گفتگو با آیریش ایندیپندنت گفته:« همیشه یان مرا به عنوان همسرش به همه معرفی می کند. دو هفته پیش به او گفتم:"یان، من همسرت نیستم" و او گفت:"بله ولی می خواهم همسرم باشی.. البته اگر خودت موافقی."»

یان راش در 660 دیداری که با پیراهن لیورپول برگزار کرده بود 346 گل برای این تیم به ثمر رسانده است و چندین خانه در چستر انگلیس، لندن، دوبی و اسپانیا دارد. با وجود 27 سال اختلاف سنی میان کارول و یان راش، کارول مشکلی دراین ازدواج نمی بیند:« من این تفاوت سنی را اصلا حس نمی کنم. اوایل که با هم آشنا شده بودیم یکی دوبار این اختلاف سنی به چشمم آمد ولی الان دیگر آن را حس نمی کنم. من سعی می کنم که مانع از پیر شدن چهره ام بشوم چون فکر می کنم یان بهتر و جوان تر از همیشه است.»

6363