محمد اهل‌شاخه: مطرح کردن بحث تبانی بی‌انصافی بود

محمد اهل‌شاخه: مطرح کردن بحث تبانی بی‌انصافی بود

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد اهل‌شاخه، مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: مطرح کردن بحث تبانی قبل از بازی ما برابر تراکتورسازی بی‌انصافی بود و این موضوع روی عملکرد تیم‌مان تأثیر گذاشت.

محمد اهل شاخه با اشاره به شکست تیمش در دربی تبریز گفت: ما در این بازی در حد انتظار نبودیم و مثل بازی‌های قبلی ظاهر نشدیم، ولی با این حال چند فرصت خوب داشتیم. در ثانیه 10 می‌توانستیم گل بزنیم و در 20 دقیقه ابتدایی چند موقعیت خوب را از دست دادیم. متأسفانه در نیمه اول یک گل خوردیم و در نیمه دوم هم روی یک موقعیت مشکوک به آفساید گل خوردیم. در نهایت نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

وی راجع به ناراحتی محمدرضا مهاجری و برخی بازیکنان بابت مطرح شدن بحث تبانی در دیدار ماشین‌سازی - تراکتورسازی خاطر نشان کرد: مطرح شدن بحث تبانی بی‌انصافی بود و نمی‌دانم آنهایی که چنین مسائلی را عنوان کردند از کجا می‌دانستند ما قرار است چنین کاری انجام دهیم. اتفاقاً بحث تبانی انگیزه ما را بیشتر کرده بود و در این بازی نهایت تلاش‌مان را به خرج دادیم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز که روی گل او تراکتورسازی نقشی تأثیرگذار داشت، همچنین تصریح کرد: من بعد از بازی با دخسوس و دیگر بازیکنان صحبت کردم. در آن صحنه ظاهراً دخسوس فریاد زده بود که خودش می‌خواهد توپ را بگیرد، ولی متأسفانه صدای او را نشنیدم. اگر صدای دخسوس را می‌شنیدم، آن توپ را رها می‌کردم. البته در دفع توپ هم اشتباه داشتم و می‌توانستم توپ را به کرنر بزنم. متأسفانه بدشانس بودم که آن‌طور گل خوردیم.

۲۵۲۶