آنچلوتی: از نتیجه راضی‌ام، از تیمم نه

آنچلوتی: از نتیجه راضی‌ام، از تیمم نه

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی دیشب در خانه خود، در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف تیم ردبول سالزبورگ اتریش رفت و با ارائه یک بازی برتر موفق شد با نتیجه 3-0 از سد این حریف اتریشی عبور کند و منتظر بازی برگشت بماند. اما کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی بعد از بازی گفت با وجود کسب نتیجه خوب، از عملکرد بازیکنانش راضی نیست.

آنچلوتی در این باره به خبرنگاران گفت:" نتیجه خوبی است ولی هنوز 90 دقیقه از جدال ما باقی مانده و از الان نباید به فکر مرحله بعدی باشیم. ما در این بازی از بعضی جهات خوب بودیم و از بعضی جهات خوب کار نکردیم. پس باید روی بخش‌هایی که در این بازی مشکل داشتیم بیشتر کار کنیم".

سرمربی ناپولی در ادامه گفت:" ما در این بازی به حریف اجازه دادیم ضدحمله‌های خطرناکی بزند درحالیکه به راحتی می‌توانستیم مانع از این حملات بشویم. ما وقتی خوب دفاع می‌کنیم غیر قابل نفوذ می‌شویم ولی گاهی مغرور شده و در حالیکه نیازی به حمله نیست، شروع به حمله می‌کنیم".

آنچلوتی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" سالزبورگ در این بازی ثابت کرد استقامت و سرعت فوق‌العاده‌ای دارد. پس ما باید برای بازی برگشت هشیار باشیم. ما باید در بازی برگشت حداقل یک گل بزنیم چون در این صورت تا پایان 90 دقیقه با خطر مواجه خواهیم بود".