پیش بازی صنعت نفت آبادان - سپیدرود رشت؛ فرصتِ آخر!

پیش بازی صنعت نفت آبادان - سپیدرود رشت؛ فرصتِ آخر!

وب سایت رسمی فوتبالی- در ادامه هفته بیست و یکم دو تیم صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند. 

به گزارش فوتبالی، تیم‌هایی که کمترین برد را در این فصل در کارنامه خود دارند حالا روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند. شاید این بازی فرصت خوبی برای هر دو تیم مخصوصاً شاگردان پائولو سرجیو باشد تا سومین برد خود را جشن بگیرند.

در این بین صنعت نفت آبادان با کسب 13 تساوی رکورددار تساوی در لیگ برتر هم است و چه بسا اگر نتایج بد سپیدرود و استقلال خوزستان نبود، این تیم هم در قعر جدول بود. اگر نفتی‌ها بتوانند این بازی را ببرند تا حد زیادی خود را از خطر سقوط دور کرده و با آرامش بیشتری فصل را ادامه خواهند داد و در آن سو سپیدرود با یک باخت دیگر قدم بزرگی را به سمت سقوط برداشته است. این تیم امیدوار است با سرمربی جدید خود نادر دست‌نشان از بحران خارج شود، مربی که سابقه حضور در صنعت نفت آبادان را در کارنامه مربیگری خود دارد و خیلی خوب با نوع فوتبال و جو آبادان آشناست.

صنعت نفت با 20 بازی و کسب 19 امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ برتر قرار گرفته است و تیم رشتی نیز که در بازی هفته گذشته خود برابر استقلال خوزستان متحمل شکست شد  پس از 20 هفته و کسب 12 امتیاز در رده ماقبل آخر قرار گرفته است.

چهره ویژه: طالب ریکانی چپ پای قلدر نفتی ها یکی دو هفته ای است که هر وقت به زمین آمده تیمش را هجومی تر کرده و باعث جان گرفتن خط حمله نفتی ها شده است. ریکانی این بار در تختی آبادان منتظر فرصت است تا برای تیمش گلزنی کند و سومین پیروزی فصل را بدست آورد.

هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران 

صنعت نفت - سپیدرود

آبادان، ورزشگاه تختی

جمعه 17 اسفند 1397 ساعت 16:30

داوران: سیدعلی میرغفاری - کمک ها: حسن یوسفی و حسین مرادی 

رتبه دو تیم: نفت آبادان با 20 بازی و 19 امتیاز در رده دوازدهم و سپیدرود با 12 امتیاز از 20 باز در رده پانزدهم قرار دارند.

محروم: وفا هخامنش از نفت و حمیدرضا طاهرخانی از سپیدرود

2526