پیش بازی سپاهان - پارس جم؛ جنگ زردپوش ها!

پیش بازی سپاهان - پارس جم؛ جنگ زردپوش ها!

وب سایت رسمی فوتبالی- در ادامه هفته بیست و یکم دو تیم سپاهان و پارس چنوبی جم در اصفهان به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، تیم امیر قلعه‌نویی در بازی قبل خود شکست بدموقعی را مقابل تراکتورسازی در تبریز متحمل شد و همین امر کافی بود تا آنها از رقبای خود پرسپولیس و پدیده عقب بیفتند و فاصله‌شان با تراکتورسازی و استقلال هم کم شود. اگر سپاهان امروز نتواند سه امتیاز بازی خانگی خود را بگیرد چه بسا به رده پنجم جدول سقوط کند. با توجه به همین قضیه شاگردان قلعه‌نویی بازی هجومی را مقابل پارس جنوبی جم ارائه خواهند کرد، تیمی که در این فصل مقابل تیم‌های مدعی نتایج خوبی نگرفته و بازنده مطلق بوده است.

در واقع پارس جنوبی جم در فصل جاری فقط مقابل تیم‌های پشت سر خود نتایج خوبی گرفته است و به نظر می‌آید توان مقابله با پنج تیم بالای جدول لیگ را ندارد.

شاگردان امیر قلعه نویی در 19 بازی گذشته لیگ برتر 10 پیروزی، 8  تساوی و 1 شکست داشته اند. اصفهانی ها همچنین آمار 32 گل زده و 14 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان قلعه نویی با 38 امتیاز در رده سوم حضور دارند. 

در آن سوی میدان پارسی ها در 20 بازی گذشته 6 پیروزی ، 7 تساوی و 7 شکست داشته است. آنها آمار 21 گل زده و 19 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 25 امتیاز در رده ششم حضور دارند.

شاگردان مهدی تارتار فاصله زیادی با 5 تیم اول دارند اما نمی خواهند جایگاه ششم را به همین راحتی از دست بدهند.

چهره ویژه: مهدی کیانی همچنان برای سپاهان نقش تعیین کننده ای دارد. با اضافه شدن محسن مسلمان در نیم فصل دوم به سپاهان خیلی ها فکر می کردند کیانی جایش را به مسلمان بدهد اما بنظر می رسد نقش مهدی کیانی به عنوان کاپیتان تیم در ترکیب اصلی تثبیت شده و قلعه نویی برای بردن جنگ های میانه میدان روی بازیکن متعصبش حساب ویژه ای باز کرده است.

هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران 

سپاهان اصفهان - پارس جنوبی جم

اصفهان، ورزشگاه نقش جهان

جمعه 16 اسفند 1397 ساعت 17:30

داوران: بیژن حیدری- کمک ها: فرهاد مروجی و محمد هاشمی نسب

رتبه دو تیم: سپاهان با 19 بازی و 38 امتیاز در رده سوم و پارس جم با 20 بازی و 25 امتیاز در رده ششم قرار دارند. 

محروم: مجتبی لطفی

2526