چشمک لوکاکو به رئال مادرید: عاشق رئال هستم

چشمک لوکاکو به رئال مادرید: عاشق رئال هستم

سایت رسمی فوتبالی- روملو لوکاکو ستاره بلژیکی دنیای فوتبال که پیراهن باشگاه منچستریونایتد را به تن می کند، به باشگاه رئال مادرید چشمک زده است. 

لوکاکو که در بازی تیمش مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، دو گل از گلهای یونایتد را به ثمر رساند ونقش پررنگی در صعود تیمش به دور بعد داشت، درهای خانه اش را به روی خبرنگار بلیچر ریپورت باز کرد. در جریان این گفتگو خبرنگار از لوکاکو پرسید که آیا بازی فیفا 2019 را بازی می کند یا نه ؟ و اینکه چه تیمی را انتخاب می کند. لوکاکو خیلی صادقانه گفت:« من با رئال مادرید بازی فیفا را بازی می کنم. عاشق رئال مادرید هستم.»

این بازیکن بلژیکی بعد از گفتن این جمله خندید و این حکایت از حس درونی و قلبی لوکاکو داشت. او در حالی که می خندید ادامه داد:« البته ممکن است با گفتن این جمله برای خودم مشکل ایجاد کنم.»


این اولین باری نیست که لوکاکو به رئال مادرید چشمک زده است. در اواخر ماه ژانویه و زمانی که او از روزهای اوجش فاصله داشت، در یکی از دایرکت های اینستاگرامش، به هوادارانش نشان داد که چطور با دوستانش فیفا 19 بازی می کند. در آن روز هم او خیلی صادقانه اعلام کرده بود که همیشه رئال را در بازی انتخاب می کند:« من رئال مادریدرا انتخاب می کنم؛ از من نپرسید چرا.» بعد از این جمله، لوکاکو رو به دوربین، یک چشمک زد. این ویدیو در شبکه های اجتماعی حسابی وایرال شد و به ویژه هواداران منچستریونایتد حسابی آن را بازتاب دادند. چرا که درک نمی کردند که چطور یکی از بازیکنان تیمشان برای بازی کردن، رئال مادرید را انتخاب می کند و نه منچستریونایتد را.

6363