انتقاد هوملس از لو: شیوه خط زدن نام ما اصلا قابل درک نیست

انتقاد هوملس از لو: شیوه خط زدن نام ما اصلا قابل درک نیست

سایت رسمی فوتبالی – یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان اخیرا اعلام کرد که دیگر مولر، بواتنگ و هوملس را به تیم ملی کشورش دعوت نخواهد کرد. روز چهارشنبه توماس مولر در صحبتهایی نظرش را در مورد تصمیم اخیر لو برزبان آورد و روز پنجشنبه نوبت به متس هوملس رسید تا در مورد شیوه خط خوردن نامش از تیم ژرمنها توسط یواخیم لو صحبت کند.

هوملس در صحبتهایی گفت:« شیوه ای که لو نام ما را خط زد، ناعادلانه بود.»

روز سه شنبه بود که یواخیم لو شخصا با مولر، هوملس و ژروم بواتنگ تماس گرفت و به آنها گفت که دیگر برای بازیهای ملی روی آنها حساب نخواهد کرد. این تصمیم با واکنشهای فراوانی در آلمان و به ویژه باشگاه بایرن مونیخ روبرو شد و مدیران بایرن با انتشار بیانیه ای تند به دفاع از بازیکنانشان پرداختند.

متس هوملس نیز درواکنش به تصمیم لو، در شبکه های اجتماعی نوشت:« جدای از آنکه من فکر می کنم این تصمیم ورزشی به سختی قابل توجیه است و البته برای آن احترام قائلم، به نظر من شیوه ای که لو این کار را انجام داد، از نظر من غیرقابل درک است. توماس، ژروم بواتنگ و من ، سالهاست که تمام توانمان را برای تیم ملی به کار گرفته ایم و این شیوه اعلام از نظر من ناعادلانه است؛ این را به خاطر تمام کارهایی که برای تیم ملی آلمان انجام داده ایم و افتخاراتی که برای تیم ملی کسب کرده ایم می گویم.»

روز سه شنبه بواتنگ درواکنش به تصمیم لو، ناراحتی اش را ابراز کرد و مولر هم فدراسیون فوتبال آلمان را متهم کرد که بی ملاحظه رفتار می کنند.

نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ هم روز پنجشنبه در صحبتهایی به انتقاد از تصمیم لو پرداخت و گفت:« به نظرم این عادلانه نیست که یک بازیکن 29 یا 30 ساله را تمام شده بنامند.» و بدین ترتیب تصمیم قاطع لو برای کنار گذاشتن این سه بازیکن را مورد انتقاد قرارداد.

6363