تمام کاپیتانهای رئال مادرید که با پرز به اختلاف خوردند

تمام کاپیتانهای رئال مادرید که با پرز به اختلاف خوردند

سایت رسمی فوتبالی- جروبحث فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید با سرخیو راموس کاپیتان تیمش، اتفاق تازه ای نیست؛ چرا که رئیس باشگاه مادریدی پیش ازاین هم بارهابا کاپیتان های تیمش درگیر شده بود و تجربه شرایط مشابهی را داشته؛ این اتفاقی است که قبل از این میان پرز با فرناندو ایئرو، رائول گونزالس، کاسیاس و کریس رونالدو رخ داده بود.

دراین گزارش قصد داریم تا به مرور تمام اختلافات پرز با کاپیتانهای اسبق رئال بپردازیم:

کریس رونالدو و فروش او به قیمت 100 میلیون یورو

تا قبل از سرخیو راموس، آخرین کاپیتان تیم که با فلورنتینو پرس به اختلاف نظر خورده بود، کریس رونالدو بود (بازیکنی با 438 بازی و 450 گل با پیراهن تیم مادریدی). آخرین چالش میان کریس و پرس به ماه ژوئن برمی گردد. کریس رونالدو در گفتگو با مجله فرانس فوتبال گفت:« به من جوری نگاه می کرد که انگار بازیکن غیرقابل جایگزینی نیستم. حس می کردم که دیگر مرا مثل قبل نمی بیند.» ستاره پرتغالی از سران باشگاه رئال خواست تا دستمزدش را بهبود ببخشند ولی فلورنتینو پرز که حسابی درفکر خرید نیمار بود، به خواسته کریس پاسخ منفی داد. در نهایت هم سران رئال، پیشنهاد 100 میلیون یورویی یوونتوس برای رونالدو را پذیرفتندو دارنده توپ طلایشان را به ایتالیا فرستادند.

کاسیاس: مراسم بزرگداشت دوم برای او بعداز مضحک بودن مراسم اول

یکی دیگر از کاپیتان های رئال مادرید که با دلخوری تیم مادریدی را ترک کرد،ایکر کاسیاس بود. دروازه بانی که در 725 بازی در درون دروازه تیم مادریدی قرار گرفته بود. او بعد از چندین فصل پرتنش با ترک برنابئو به پورتو رفت. مراسم خداحافظی کاسیاس روز 13 جولای سال 2015 برگزار شد و از آنجا که این مراسم حسابی مضحک بود، مراسم بزرگداشت دیگری برای این دروازه بان افسانه ای برگزار شد. چرا که در اولین مراسم خداحافظی کاسیاس، او به تنهایی و بدون همراهی مقامات باشگاه در سالن کنفرانس خبری شرکت کرد و نتوانست اشکهایش را کنترل کند. هم تیمی های کاسیاس در آن زمان به استرالیا سفر کرده بودند تا اردوی پیش فصل را برگزار کنند و کسی او را دراین مراسم همراهی نکرد و حتی فلورنتینو پرز هم به سالن کنفرانس خبری نرفت. این اتفاق باعث خشم هواداران رئال شد و همین باعث گردید که سران باشگاه یک روز بعد، مراسم بزرگداشت دیگری برای کاسیاس بگیرند. درمراسم دوم فلورنتینو پرز هم حضور یافت. کاسیاس باجامهای قهرمانی عکس گرفت و هوادارانی که برای خداحافظی به کاسیاس نزدیک شده بودند، فریاد «فلورنتینو استفعا» را سردادند و همین باعث شد تا پرز در آنروز درمراسمی که در زمین چمن برگزار شد حضور نیابد

رائول گونزالس : مراسم خداحافظی با او سه سال بعد از جدایی از رئال

مراسم خداحافظی رائول گونزالس با پیراهن رئال هم مراسم عجیبی بود؛ بازیکنی که 741 بازی با پیراهن رئال برگزار کرده بود. در 26 جولای سال 2010، مراسمی برای خداحافظی با رائول در برنابئو برگزار شد که تنها 3500 هوادار درآن حضور یافتند. دلیل کمرنگ بودن این مراسم هم این بود که سران باشگاه به موقع درمورد برگزاری این مراسم اطلاع رسانی نرکده بود. درابتدا قرار بود که این مراسم پشت درهای بسته برگزار شود ولی اطلاع رسانی روزنامه آس دراین رابطه باعث شد تا مدیران رئال درهای برنابئو را به روی هواداران بازکنند. پس از آن، مثل داستان کاسیاس، سران باشگاه مجبور شدند تا مراسم دوباره ای برای خداحافظی با رائول برگزار کنند که این مراسم سه سال بعد برگزار شد. فلورنتینو پرز باخودش فکر کرد که خوب است که جام برنابئو درسال 2013 را به بهانه ای، بزرگداشت رائول بنامد ودربازی دوستانه مقابل السد قطر این مراسم را برگزار کرد. جالب اینجا بود که برای این مراسم پلاکاردی طراحی شده بود که حتی نام رائول روی آن قرار نداشت.


فرناندو ایئرو: اخراج بعد از توافق برسر تمدید قراردادش

فرناندوایئرو که 568 بازی با پیراهن رئال برگزار کرده بود، به دلیل جروبحث با فلورنتینو پرز در روز جشن قهرمانی رئال در لالیگا در فصل 3-2002 از این تیم جدا شد. به یک خبرنگار اجازه داده شده بود تا وارد رختکن رئال شود و ایئرو به عنوان کاپیتان تیم حسابی عصبانی شده بود. در مراسم شام پس از جشن، جنجالها افزایش یافت. بازیکنان، مقامات باشگاه را تهدید کردند که در مراسم جشن رسمی روزهای آتی شرکت نخواهند کرد و واکنش مدیران رئال نسبت به تمام این جنجالها این بود که به ایئرو گفتند که باید تیم را ترک کند. این درحالی است که چند هفته قبل از آن با او به توافق لفظی برسر تمدید قراردادش رسیده بودند. مراسم بزرگداشت او دوسال بعد و زمانی که با پیراهن بولتون از فوتبال خداحافظی کرد، برگزار شد. او در دربی مادرید در ورزشگاه برنابئو دور افتخار زد و چندین هدیه دریافت کرد و بعد بازی را از روی جایگاه ویژه تماشا کرد.


6363