شکست سنگین آرسنال و توقف اینتر در لیگ اروپا

شکست سنگین آرسنال و توقف اینتر در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اونای امری که در دیدار رفت مرحله قبل هم مغلوب باته بوریسوف شده بودند، این بار برابر رن با نتیجه 3-1 شکست خوردند تا کار سخت تری برای صعود به مرحله بعد داشته باشند.

در دیدار امشب، ابتدا این توپچی ها بودند که با گل الکس آیوبی در دقیقه 3 پیش افتادند. اما اخراج سوکراتیس در دقیقه 41، ورق را به سود تیم فرانسوی برگرداند. مدافع یونانی آرسنال که یک کارت زرد داشت، با خطا روی حاتم برعرفا، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

روی همین ضربه آزاد، بوریژو با یک شوت دیدنی، دروازه آرسنال را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم، رن از برتری نفری اش استفاده کرد و در دقیقه 75، با گل به خودی ناچو مونرئال به گل دوم رسید. اما این هم پایان کار نبود و در فاصله دو دقیقه به پایان بازی، اسماعیل سار با یک ضربه سر دیدنی، گل سوم رن را به ثمر رساند تا کار آرسنال برای دیدار برگشت، دشوارتر شود.

در دیگر دیدار این ساعت، اینتر که میهمان آینتراخت فرانکفورت بود، به تساوی بدون گل رضایت داد. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که نرآتزوری در نیمه اول یک ضربه پنالتی را از دست داد. در دقیقه 22 بود که خطای مدافع فرانکفورت روی لائوتارو مارتینز، یک ضربه پنالتی نصیب اینتر شد. مارسلو بروزویچ پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به سمت چپ دروازه زد اما کوین تراپ، دروازه بان فرانکفورت، با یک واکنش سریع، توپ را به بیرون فرستاد. در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید  تا همچنان اینتر از شانس بیشتری برای صعود برخوردار باشد.

دیدارهای برگشت این مرحله، هفته آینده برگزار خواهد شد.