جایگاه لرزان سولاری؛ تشکیل جلسه اضطراری در برنابئو

جایگاه لرزان سولاری؛ تشکیل جلسه اضطراری در برنابئو

سایت رسمی فوتبالی- دقایقی قبل روزنامه مارکا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید و خوسه آنخل سانچس یکی از مدیران ارشد این باشگاه، جلسه ای تشکیل داده اند تا طی آن تکلیف آینده سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی تیم را روشن کنند.

اینطور به نظر می رسد که در همین دقایق سرنوشت سانتیاگو سولاری در حال رقم خوردن است. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی و خوسه آنخل سانچس مدیر داخلی باشگاه دقایقی پیش جلسه ای اضطراری را تشکیل دادند و برکناری سانتیاگو سولاری از نیمکت مربیگری رئال مادرید، محتمل ترین گزینه ای است که دراین جلسه مورد بررسی قرار می گیرد. البته سران باشگاه قبل از اخراج سولاری باید گزینه ای مطمئن را برای در دست گرفتن هدایت تیم تا پایان فصل بیابند.

مدیران باشگاه مادریدی در حال بررسی حال و روز تیمشان و اتفاقاتی که در یک هفته اخیر رخ داد هستند و به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند هرچه زودتر ثبات را به رختکن تیم بازگردانده و فصل را به بهترین نحو ممکن به پایان ببرند. اتفاقاتی که در یک هفته اخیر دامنگیر رئال مادرید شد، چه از حیث ورزشی و چه از نظر اجتماعی، خوشبینانه نیستند و از همین رو مدیران باشگاه درصدد برآمده اند تا  بعد از باختهای پی درپی رئال در یک هفته اخیر و از دست رفتن شانس قهرمانی در تورنمنتهای مختلف آرامش را به رختکن تیمشان بازگردانند.

دراین میان نام گزینه های متعددی برای در دست گرفتن هدایت رئال مطرح است ولی هنوز تصمیمی قاطع دراین باره گرفته نشده و حتی توافقی برسر یک نامزد ایده آل برای مربیگری رئال، در این شرایط حساس و بحرانی حاصل نشده است. ارتباط میان سولاری و بازیکنان تیم خوب نیست و برخی از تصمیمات این سرمربی آرژانتینی حسابی باعث تردید بازیکنان شده و آنها از شیوه او در هدایت تیم راضی نیستند و این نکته ای است که مدیران باشگاه کاملا در جریانش هستند.

6363