نظرسنجی مارکا: رئالی ها، امباپه، کلوپ و زیدان را می خواهند؛ بیل، کروس و مارسلو بروند

نظرسنجی مارکا: رئالی ها، امباپه، کلوپ و زیدان را می خواهند؛ بیل، کروس و مارسلو بروند

سایت رسمی فوتبالی- بعد از حذف دردناک رئال مادرید ازگردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، روزنامه مارکا در یک نظرسنجی متفاوت نظر کاربرانش را در مورد بحران اخیر تیم مادریدی جویا شده و به بررسی مسائل مختلفی پرداخته.

کاربران وب سایت مارکا با شرکت دراین نظرسنجی، نظرشان را درمورد تیم مادریدی ابراز کرده اند. نتایج حاصل از این نظرسنجی حکایت از آن دارد که هواداران رئال، خیلی واضح و شفاف تکلیف تیمشان برای فصل بعد را روشن کرده اند. آنها تمایل زیادی به انجام یک پاکسازی کامل و نوگرایی در رختکن تیم نشان داده اند و بی تردید، رویای شماره یک هواداران رئال مادرید، کیلیان امباپه، ستاره جوان و آینده دار پاری سن ژرمن است. 

شرکت کنندگان دراین نظرسنجی درپاسخ به سوالی در مورد بازیکنی که باید فصل آینده به رختکن رئال مادرید بپیوندد این نظر را داشته اند: 70% کاربران به امباپه رای داده اند؛ ادن هازارد با کسب 13% از آرای مثبت هواداران رئال، کین و نیمار، هر یک با 7% و محمدصلاح با 3% دیگر بازیکنانی هستند که این روزها نامشان درکنار نام رئال مادرید به چشم می خورد

سوال بعدی درمورد سرمربی آتی رئال مادرید است:32% از کاربرانی که دراین نظرسنجی شرکت کرده اند خواهان بازگشت زیدان به نیمکت مربیگری رئال هستند و 32% هم به کلوپ رای داده اند. نفر سوم دراین نظرسنجی، ژوزه مورینیو با کسب 18% آرا است و پوچتینو با 15% و الگری با 3% محبوبیت کمتری در بین هواداران رئال دارند.

سوال دیگری که روزنامه مارکا از کاربرانش پرسیده، مقصر اصلی بحران فعلی باشگاه است و اکثر هواداران، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی را مقصر لغزش فعلی تیمشان می دانند و معتقدند که او با برنامه ریزیهای ضعیفش، عامل اصلی افت چشمگیر رئال مادرید و کوتاه ماندن دست این تیم از جامهای این فصل است. 56% از شرکت کنندگان دراین نظرسنجی، پرز و مدیران رئال را مقصر می دانند. 9% بازیکنان رئال را مقصر شرایط فعلی می دانند و 5% ازکاربران هم به لوپتگی و سولاری رای داده اند.

پرسش پایانی نظر کاربران درمورد تک تک بازیکنان تیم است که آیا باید فصل آینده درتیم بمانند یا خیر. وینیسیوس بیشترین رای مثبت را کسب کرده و بیل، کروس، مارسلو و بنزما از جمله بازیکنانی هستند که از نظر شرکت کنندگان دراین نظرسنجی باید فصل بعد از رئال مادرید بروند.


سوال: آیا برای فصل بعد روی این بازیکنان حساب باز می کنید؟

بمانند

وینیسیوس (90% رای مثبت برای ماندن)

رگیلون (89% رای مثبت برای ماندن)

کارواخال (89% رای مثبت) 

واران (81% رای مثبت)

کیلور ناواس (79% رای مثبت)

مارکوس یورنته (77% رای مثبت)

سرخیو راموس (76% رای مثبت)

اودریوزولا (76% رای مثبت)

آسنسیو (75% رای مثبت)

لوکا مودریچ (75% رای مثبت)

لوکاس واسکس (71% رای مثبت)

ناچو (68% رای مثبت)

کورتوا (63% رای مثبت)

سبایوس (60% رای مثبت)

کاسمیرو (58% رای مثبت)

براهیم دیاز (56% رای مثبت)

ایسکو (55% رای مثبت)

بروند

بیل (92% رای مثبت برای جدایی)

وایه خو (75%رای مثبت برای جدایی)

مارسلو (68% رای مثبت برای جدایی)

کروس (60% رای مثبت)

ماریانو (58% رای مثبت )

بنزما (57% رای مثبت)

فده والورده (51% رای مثبت)

6363