گل‌محمدی: این بدترین نمایش ما در لیگ بود

گل‌محمدی: این بدترین نمایش ما در لیگ بود

وبسایت رسمی فوتبالی - سرمربی پدیده مشهد می‌گوید بازی تیمش برابر ذوب‌آهن بدترین نمایش شاگردانش در لیگ هجدهم بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده مشهد پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و یکم لیگ‌برتر اظهار کرد: بازی را خوب آغاز کردیم، اما متأسفانه رفته‌رفته به سمت بازی احساسی رفتیم. توقع خودم هم بیشتر بود و باید بهتر کار می‌کردیم. ذوب یکی از بازی‌های خوبش را به نمایش گذاشت و متأسفانه ما هم پدیده شهر خودروی همیشگی نبودیم.

وی افزود: شرمنده هواداران شدیم و متأسفم که نتوانستیم آن شادی که هدف ما بود، به هواداران هدیه کنیم. امیدوارم در آینده با بازی‌های خوب و نتیجه، خاطره تلخ امروز را جبران کنیم.

سرمربی پدیده شهر خودرو گفت: اگر مثل یک ربع اول بازی می‌بودیم، می‌شد بازی را ببریم اما هرچه جلو رفتیم بدتر شدیم. امروز اصلاً تیم همیشگی نبودیم و باید به دنبال علت آن بگردیم. هرچه بعد از بازی فکر می‌کنم، به نتیجه‌ای نمی‌رسم. اگر دستم باز بود، شاید ۱۰ تعویض می‌کردم.

گل‌محمدی تاکید کرد: طبیعی ست که در طول فصل یکی دو بازی بد باشید، امروز بدترین بازی ما در لیگ هجدهم بود. باید روی ضعف‌ها کار کنیم، امیدوارم در آینده سوار بازی باشیم و نتایج لازمه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پدیده شهر خودرو بازیکن تمام‌کننده ندارد، گفت: الان در شرایطی هستیم که گرفتن بازیکن خارجی کارآمد، خیلی سخت است. به نظرم بازیکن خوب پیدا نمی‌شود، چون اگر خوب باشد، الان قرارداد دارد. یک بازیکن اما فیلم‌هایش را دیدیم و احتمال اضافه شدنش در آینده نزدیک هست. همین بازیکنان فعلی بودند که تیم را تا اینجا آوردند و نمی‌توانیم نسبت به زحماتی که تا اینجا کشیده‌اند، بی‌تفاوت باشیم. بازیکن جدید پدیده شهر خودرو از آمریکای جنوبی‌ست.

گل‌محمدی در خصوص افت پدیده شهر خودرو پس از جدایی خلعتبری گفت: بعد از اینکه یک باخت می‌آوریم، می‌توانید تحلیل‌های متفاوتی داشته‌باشید و به اگرها روی بیاورید، اما الان جای این صحبت‌ها نیست. خلعتبری بازیکن مهمی برای ما بود، اما نمی‌توانم بازیکن را به زور نگه دارم. او هم صلاح خودش را در رفتن می‌دید و جوان هم نبود که بخواهیم منصرفش کنیم. از دیدگاه خودش بهترین تصمیم را گرفت.

سرمربی پدیده شهر خودرو با تمجید از بازیکنانش گفت: بازیکنانم با جان و دل بازی می‌کنند و فراموش نکنیم که بضاعت تیمی ما چقدر بوده‌است و با چه بودجه‌ای بسته‌شدیم. هدف ما کسب سهمیه است و تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال تبانی در بازی تراکتورسازی و ماشین‌سازی در تبریز گفت: من بازی را ندیدم و باید ببینیم و بعد از تحلیل، نظر بدهیم. امیدوارم اتفاق بدی نیافتاده باشد.

1984