گل‌محمدی:اجرای قانون وظیفه فدراسیون است/برای تمرین در ورزشگاه امام رضا 20 میلیون اجاره دادیم

گل‌محمدی:اجرای قانون وظیفه فدراسیون است/برای تمرین در ورزشگاه امام رضا 20 میلیون اجاره دادیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: قوانین باید از طرف مدیران فدراسیون فوتبال اجرایی شود.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: شرایط جدول حساس و هر بازی برای ما حکم فینال دارد، هر امتیازی که می‌گیریم ارزشمند است، به ویژه امتیازات دیدارهای خانگی اهمیت بیشتری دارد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو افزود: بازی فردا حساس و مهم است، چون با تیمی بازی داریم که شخصیت بالایی دارد و کادرفنی، مدیریت و بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و در مجموع از تشکیلات منظمی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: ذوب آهن یک تیم ریشه‌دار است که در جام باشگاه‌های آسیا نیز حضور دارد، اما ما فردا ۳ امتیاز را می‌خواهیم، باید از موقعیت حداکثر استفاده را داشته باشیم، با برد فردا به کانال ۴۰ امتیازی‌ها ورود کنیم و روند موفقیت‌مان در بالای جدول ادامه داشته باشد.

گل‌محمدی اضافه کرد: مصدوم ما در بازی فردا رضا صدری است و خوشبختانه محرومی برای بازی فردا نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در خصوص انتقال دیدار ماشین‌سازی و تراکتور سازی به ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: من یک‌ مربی هستم و صحبت کردن در مورد این مسائل در حوزه اختیارات مدیران فدراسیون است، انتقال بازی ماشین‌سازی و تراکتورسازی به ورزشگاه یادگار امام(ره) با اینکه هر دو تیم یک مالک دارند، مسئله‌ای متوجه آقای زنوزی نیست، ما قوانینی داریم که مشخص شده و باید در اجرای درست آن عزم جدی داشته باشیم، ما قصاص قبل از جنایت نمی‌کنیم، مردم تبریز  مردم شریفی هستند و اطمینان دارم نتیجه در بازی مشخص می‌شود.

وی در خصوص اشتباهات داوری و امتیازاتی که تیم پدیده از دست داده است نیز بیان کرد: همیشه اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است، اما در طول فصل ۳ گل آفساید از ما اعلام شده که هر ۳ گل سالم بوده و به همین خاطر امتیازات ارزشمندی را از دادیم، در بازی مقابل پرسپولیس کمک داور ابوالفضلی سطح بالایی از داوری را نشان داد و به نظرم اینکه آن صحنه را به درستی آفساید اعلام نکرد، نقطه عطف کمک داور بازی بود و نشان داد در سطح بین‌المللی قرار دارد، در مجموع فکر می‌کنم مسیر خوبی در داوری داریم و برای داوران آرزوی موفقیت دارم.

گل‌محمدی افزود: ما یک تیم با امکانات و ظرفیت محدود اما با آرزوهای بزرگ هستیم، بازیکنان ما نشان دادند ذهن و تفکرات بزرگی دارند و برای هدفشان تلاش می‌کنند، هوادارانی داریم که عاشقانه تیم‌شان رو دوست دارند و این علاقه دو طرفه است، همین موضوع انگیزه ما را چند برابر می‌کند،

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو متذکر شد: دوست داریم مایه افتخار و خوشحالی هواداران باشیم، از جوی که در بازی در استادیوم وجود دارد خوشحال هستیم، در دیدار با سپیدرود استادیوم پر شد، شاید اگر دو سال پیش می‌گفتیم، بازی پدیده و سپیدرود استادیوم پر می‌شود، این موضوع باور پذیر نبود، فردا هم منتظر حضور هواداران هستیم، چون آن‌ها موجب دلگرمی ما هستند.

وی ادامه داد : با ورود حمیداوی مشکلات مالی تا حدود زیادی برطرف شده و بدهی بازیکنان خارجی نیز پرداخت شده است، فقط بدهی بازیکنان سال گذشته باقی مانده که آن هم پرداخت می‌شود، اگر حمیداوی نبود معلوم‌ نبود، سرنوشت تیم پدیده چه می‌شد، از وی که در این مقطع حساس کنار ما بودند تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی بیان کرد: ما در مورد زمین تمرین مشکل داریم و فکر می‌کنم با آمدن بهار وضعیت بهتر شود، روز گذشته در چمن استادیوم امام رضا (ع) تمرین کردیم‌ و برای یک جلسه ۲۰ میلیون تومان پرداخت کردیم که واقعا زیاد است، امیدوارم آستان قدس رضوی همکاری بیشتری با ما داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تصریح کرد: تعامل خوبی با تیم ملی امید داریم، دوست داریم منافع تیم امید نیز تامین شود، تیم ما جوان است و از بازیکنانی که در تیم ملی امید داریم در ترکیب استفاده می‌کنیم، تعامل بین تیم ما و تیم امید دو طرفه است و امیدوارم تیم ملی امید موفق به صعود به دور بعد شود و در نهایت به المپیک صعود کند.

7655