ایران در تعطیلات! کی روش در کره جنوبی

ایران در تعطیلات! کی روش در کره جنوبی

وبسایت رسمی فوتبالی - بر اساس اعلام رسمی فدراسیون فوتبال کلمبیا بازی تیم ملی فوتبال این کشور با کره جنوبی در روزهای فیفا در ماه مارس قطعی شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از "ورزش سه"، این دیدار 26 ماه مارس برابر با 6 فروردین در استادیوم جام جهانی کره جنوبی برگزار می شود و این اولین آزمون جدی کارلوس کی روش با تیم جدیدش خواهد بود: کلمبیا.

کارلوس کی روش اما در سال های حضور در تیم ملی فوتبال ایران همواره در مصاف با کره جنوبی خوب نتیجه گرفته است و می شود گفت در بازی 26 مارس تیمش را با آگاهی کامل هدایت خواهد کرد. مهم ترین مصاف ایران با کره جنوبی در سال های حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بازی پایانی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل بود. جایی که مصاحبه قبل از بازی چوی به قدری کارلوس کی روش را عصبانی کرد که تصویر او را روی پیراهنش چاپ کرد تا بازیکنان  آن را در تمرین ببینند. این بازی جنجالی با پاس آندو و ضربه رضا قوچان نژاد در خاک کره یک بر صفر به سود ایران پایان یافت و ایران به عنوان تیم نخست گروه A راهی جام جهانی شد و با وجود صعود کره به عنوان تیم دوم پیش از فرا رسیدن جام جهانی 2014 چوی شغلش را از دست داد و همان طور که کارلوس کی روش پیش بینی کرده بود چوی در جام جهانی 2014 تنها یک تماشاگر بود.

کارلوس کی روش در حالی ششم فروردین کلمبیا را در دیدار با کره جنوبی هدایت خواهد کرد که در هفته های اخیر بازی های متعدد داخلی و خارجی را از بازیکنان تیم ملی کلمبیا را دیده است تا دست به بهترین انتخاب ها بزند. او تا پایان جام جهانی آتی با کلمبیا قرارداد دارد و می تواند با آرامش خاطر کارش را در تیم ملی این کشور دنبال کند. جالب اینکه بدانید تیم ملی فوتبال ایران در روزهای فیفا ماه مارس برنامه ای ندارد و هنوز مربی خود را انتخاب نکرده است. شاید هم اگر قرارداد کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال تمدید می شد ما باز هم این فیفا دی ها را از دست می دادیم. فدراسیون فوتبال در حضور کارلوس کی روش هم چند فیفا دی را از دست داد. اما برنامه بعدی تیم ملی کلملبیا بازی با ژاپن است که هنوز دراین خصوص تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

1984