دروازه‌بان دورتموند: هری کین، هیولا است

دروازه‌بان دورتموند: هری کین، هیولا است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در خانه بوروسیا دورتموند، سیگنال ایدونا پارک، با تک‌گل کاپیتانش هری کین با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت، زنبورهای زرد را 4-0 در هم کوبیده و با اقتدار به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. رومن بورکی، دروازه‌بان دورتموند در پایان بازی به تحسین هری کین پرداخت و از او به عنوان هیولا یاد کرد.

هری کین در بازی رفت دو تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا حضور نداشت ولی کین از زمان بازگشت دوباره به میادین، در چهار بازی‌ای که به میدان رفته سه گل به ثمر رسانده تا نشان دهد چه گلزن قهاری است.

بورکی که بعد از بازی دیشب با خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت:" ما می‌دانستیم کارمان خیلی سخت است، به خاطر شکستی که در بازی رفت خورده بودیم. تاتنهام آرام بازی کرد و منتظر فرصت نشست و خب، وقتی تیمی هری کین را در جلو دارد می‌تواند چنین تاکتیکی را پیاده کند".

رومن بورکی اضافه کرد:" همه می‌دانند که هری کین گل می‌زند و امشب هم همین اتفاق افتاد. ما بدشانس بودیم ولی خیلی خوب بازی کردیم. به خصوص در نیمه اول. باید از نکات مثبت بازی‌مان در این بازی برای ادامه بوندس‌لیگا درس بگیریم".

دروازه‌بان دورتموند در ادامه گفت:" من معتقدم اگر در لندن موفق شده بودیم حتی یک گل به ثمر برسانیم، امشب اوضاع به کلی متفاوت می‌شد. ولی خب، یادمان باشد که فوتبال همین است و برد و باخت دارد. آنها یک فرصت داشتند و گلزنی کردند ولی ما پنج یا شش گل را هدر دادیم. هری کین واقعا یک هیولا است و هر تیمی آرزوی داشتنش را دارد".