وسلی اسنایدر و جدایی از همسر دومش بعد از 9 سال زندگی مشترک

وسلی اسنایدر و جدایی از همسر دومش بعد از 9 سال زندگی مشترک

سایت رسمی فوتبالی-طبق گزارش منتشره در روزنامه دی تلگراف، وسلی اسنایدر ستاره 34 ساله فوتبال هلند و همسرش یولانته پروسه جدایی شان را آغاز کرده اند و بعد از نه سال زندگی مشترک، از هم جدا خواهند شد.

دراین گزارش می خوانیم:«یولانته اسنایدر کابائو و وسلی اسنایدر پروسه طلاق را آغاز کرده اند و از همه خواسته اند تا به حریم خصوصی شان احترام بگذارند. هردوی آنها به زودی با خبرنگاران گفتگو خواهند کرد.» در این گزارش جزئیاتی درمورد دلایلی که منجر به جدایی قریب الوقوع این زوج شده، منتشر نشده است.

از چند ماه پیش شنیده می شد که زندگی مشترک آنها دچار بحران شده است و از مدتها پیش در شبکه های اجتماعی، اثری از عشق و محبت میان این زوج جوان دیده نشده؛ این زوج مدتهاست درکنار هم در رویدادهای مختلف شرکت نکرده اند و یولانته هم نامش در صفحه اش در اینستاگرام را از یولانته اسنایدر کابائو، به یولانته کابائو تغییر داده.

اسنایدر که در تعطیلات سال نوی میلادی تصویری از خودش درکنار همسر و فرزندش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود، اخیرا درصحبت هایی گفته بود:« خوشبختانه هنوز درکنار هم می توانیم به همه حرفهای احمقانه بخندیم. هر رابطه ای فرازونشیب هایی دارد و زندگی ما هم جدا از زندگی بقیه نیست ولی فقط به پیر شدن درکنار هم فکر می کنیم و دیوانه وار یکدیگر را دوست داریم.»


اسنایدر و یولانته در آوریل سال 2010 و زمانی که این ستاره هلندی دراینترمیلان بازی می کرد، جشن ازدواجشان را برگزار کردند. در همان سال هم اسنایدر با تیم ملی هلند نایب قهرمان جام جهانی افریقای جنوبی شد. پنج سال بعد، تنها فرزند آنها اس ساوا به دنیا آمد و سال گذشته میلادی بود که یولانته اعلام کرد که او و اسنایدر قصد دارند تا کودکی را به فرزندی قبول کنند. این بانوی هلندی- اسپانیایی با اسنایدر به قطر نقل مکان کرد و حالا خبر جدایی قریب الوقوع آنها در رسانه های ورزشی منتشر شده است.

وسلی اسنایدر از ازدواج قبلش نیز فرزند پسری به نام جسی دارد که جسی ارتباط خیلی خوبی با یولانته دارد.

6363