پی.اس.جی چطور امباپه را برای انتقال به پاریس و نرفتن به رئال متقاعد کرد؟

پی.اس.جی چطور امباپه را برای انتقال به پاریس و نرفتن به رئال متقاعد کرد؟

سایت رسمی فوتبالی- در تابستان سال 2017، کیلیان امباپه ستاره جوان و فرانسوی دنیای فوتبال در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار داشت ولی مقاوت و سرسختی مدیران پاری سن ژرمن باعث شد تا آنها در نبرد با رئالی ها برای به خدمت گرفتن امباپه پیروز شوند.

لوئیس فرر، یکی از مدیران ورزشی باشگاه پاریسی که نقش پررنگی درانتقال امباپه به این باشگاه داشت، در گفتگو با اینفوبائه، در مورد استراتژی ای که منجر به انتقال امباپه به پاری سن ژرمن شد، گفته:« ما مجبور بودیم که دوبرابر سران رئال مادرید تلاش کنیم. ما به خانه امباپه رفتیم و با اعضای خانواده اش صحبت کردیم و پروژه باشگاه را به آنها نشان دادیم. مجبورشدیم تا کارهای زیادی انجام دهیم تا ثابت کنیم که واقعا امباپه را می خواهیم و می خواهیم به او بازی بدهیم و نشان دهیم که او مهره مهمی برای ماست. خوشبختانه کیلیان ما را باور کرد وتوانستیم او را به تیممان بیاوریم.»

لوئیس فرر در ادامه به این نکته اشاره کرد که برخی از مدیران باشگاه خرید امباپه را تقریبا غیرممکن می دانستند؛ چرا که آنها برای جذب این بازیکن جوان می بایست با تیم قهرمان اروپا رقابت می کردند:« وقتی زیدان و رئال مادرید به امباپه زنگ زده بودند، در آن زمان رئال دو قهرمانی در اروپا کسب کرده بود و بعید به نظر می رسید که ما بتوانیم او را متقاعد کنیم. تمام تلاشهایی که نمی توان تصورش را کرد، انجام دادیم تا او و خانواده اش را متقاعد کنیم تا به پاریس بیاید.»

این مدیر باشگاه پاریسی درادامه به این نکته اشاره کرد که او و سایر مدیران باشگاه در آستانه ناامیدی درکورس خرید امباپه بودند ولی درآن زمان، یک شب و بعد از یک گفتگوی طولانی، این انتقال قطعی شد:« فردای همان روز یک بلیط هواپیما خریدم تا صبحانه را با خانواده امباپه صرف کنم و برایشان بگویم که او باید در فوتبال فرانسه بماند. ما مجبور بودیم آنها را متقاعد کنیم که الان زمان مناسبی نیست تا کیلیان کشور را ترک کند. یکی از نکات موفقیت ما این بود؛ کلید موفقیت ما برای خرید امباپه این بود که به او گفتیم:" در فرانسه بمان وخودت را دراینجا نشان بده. بعد از آن زمان خواهی داشت تا حضور در لیگ های خارجی را تجربه کنی".» 

بعد از این جلسه بود که پاری سن ژرمن امباپه را به خدمت گرفت. این بازیکن فرانسوی نهایتا تصمیم گرفت تا درسرزمین مادری اش بماند و بعدها، رویایش برای حضور دررئال مادرید را محقق کند.

6363