بمب شبکه های اجتماعی: همسر ایکاردی، صفحه رئال مادرید را فالو کرد

بمب شبکه های اجتماعی: همسر ایکاردی، صفحه رئال مادرید را فالو کرد

سایت رسمی فوتبالی- واندا نارا همسر و مدیربرنامه های مائورو ایکاردی یکی از افرادی است که در هفته های اخیر نام او معمولا در تیتر اصلی رسانه های ورزشی دیده شده است. 

در طول روزهای اخیر بارها نام واندا با باشگاه رئال مادرید درکنار هم قرار گرفته و همین گمانه زنی ها در مورد احتمال انتقال این بازیکن آرژانتینی به باشگاه مادریدی را افزایش داده است. در این میان افرادی مثل آنتونیو کاسانو براین باور هستند که واندا در حال خراب کردن کارنامه ورزشی ایکاردی است ولی به نظر می رسد که به زودی اوضاع برای این ستاره آرژانتینی تغییر خواهد کرد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت، واندا نارا که فعالیت فراوانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد، امروز صفحه رسمی باشگاه رئال مادرید در اینستاگرام را فالوو کرده است و همین باعث شده تا خیلی ها، ایکاردی را بیش از پیش درمسیر انتقال به باشگاه مادریدی ببینند. چندی پیش سران باشگاه اینتر پیشنهادشان برای تمدید قرارداد ایکاردی را ارائه کرده بودند ولی این بازیکن آرژانتینی تصمیم گرفت تا در بازیهای اخیر تیمش به میدان نرود و مشکلات مصدومیت زانویش را بهانه کرد. 

او امروز به لوچانو اسپالتی، سرمربی نرآتزوری گفته که همچنان از ناحیه زانو احساس درد می کند و شرایط ایده آلی برای حضور در بازی رفت تیمش درلیگ اروپا مقابل اینتراخت فرانکفورت را ندارد.

بدین ترتیب احتمال می رود که ایکاردی به بهانه همین مصدومیت ساختگی، تا پایان فصل پیراهن اینتر را به تن نکند و گویا برنامه او و همسر و مدیربرنامه هایش این است به زودی مقدمات انتقال او به رئال مادرید را فراهم کنند. درهر حال و درشرایط کنونی آینده ایکاردی نامعلوم است و ستاره شماره 9 اینتر، تصمیم گرفته تا فعلا پیراهن اینتر را نپوشد.

6363