شوتا آرولادزه: بهترین اتفاق دیدار ما برابر پرسپولیس تماشاگران بودند

شوتا آرولادزه: بهترین اتفاق دیدار ما برابر پرسپولیس تماشاگران بودند

وب سایت رسمی فوتبالی- شوتا آرولادزه، سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان مهمترین اتفاق دیدار تیمش مقابل پرسپولیس را حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی دانست.

شوتا آرولادزه، سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم به تماشاگران بابت اتمسفر خوب ورزشگاه تبریک بگویم. این بسیار زیبا بود که چنین هوادارانی بازی را تماشا می‌کردند.

اتمسفر ورزشگاه آزادی بازی را زیبا کرد
وی افزود: خیلی زیباست که تماشاگرانی اینچنین عاشق فوتبال هستند و برای یک بازی اینچنینی 50 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. ما انتظار بازی سختی را داشتیم، اما فکر می‌کنم اتمسفر ورزشگاه بازی را زیبا کرد. ما شانس‌های خوبی هم برای گلزنی داشتیم و جا دارد به بازیکنانم بابت نمایش خوبی که داشتند تبریک بگویم و از آنها تشکر می‌کنم.

برای نتایجی که پرسپولیس سال قبل گرفت احترام قائلم
سرمربی تیم فوتبال پاختاکور درباره اینکه آیا پرسپولیس را شانس قهرمانی می‌داند یا نه، گفت: خیلی سخت است که به این سؤال پاسخ بدهم، چون راه زیادی داریم. پیش‌بینی این اتفاق بسیار سخت است و نسبت به نتایجی که پرسپولیس فصل قبل گرفت احترام قائلم، اما از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

معمولاً تغییر زیادی در سبک بازی‌مان نمی‌دهیم
آرولادزه در پاسخ به این سؤال که آیا سبک بازی پاختاکور مقابل پرسپولیس سبکی برای بازی خارج از خانه بود یا نه، اظهار داشت: ما معمولاً به همین شکل بازی می‌کنیم و تغییر زیادی در سبک بازی‌مان نمی‌دهیم. تیم ما اکنون جدید است و سعی می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم و بهتر شویم.

بهترین اتفاق بازی تماشاگران بودند
وی درباره اینکه پاختاکور در دقایق ابتدایی بازی در شرایطی به گل رسید که پرسپولیس به‌هم ریخته بود و آیا این به‌هم ریختگی به دلیل سبک بازی پاختاکور بوده است، گفت: ما آمده بودیم که اینجا 90 دقیقه بازی کنیم و بهترین اتفاق بازی هم تماشاگران بودند. در بازی اتفاقی افتاد که ما به آن نیاز داشتیم.

من فقط هوادار فوتبال هستم و دوست دارم فوتبال را ببینم
سرمربی تیم فوتبال پاختاکور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با جوی که در ورزشگاه آزادی بود و تصمیمی که AFC برای بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث گرفته است، چه نظری دارد، گفت: من دقیقاً نمی‌دانم موضوع چیست. من فقط هوادار فوتبال هستم و دوست دارم فوتبال را ببینم.

دوست‌داران فوتبال حق دارند فوتبال را در کشور خود ببینند
آرولادزه درباره اینکه فوتبال آسیا به لحاظ تماشاگر نسبت به اروپا بسیار فقیر است و آیا اتخاذ چنین تصمیمی از سوی AFC که باعث شده در بازی مقابل تیم‌های عربستانی تماشاگران ایرانی از حضور در ورزشگاه‌ها محروم باشند درست است یا نه، اظهار داشت: دوباره می‌خواهم جوابم را تکرار کنم. هر کشوری فوتبالی و دوست‌دارانی برای فوتبال دارد که این حق را دارند فوتبال را در کشور خودشان ببینند. من از این قضیه حمایت می‌کنم.

2526