ستاره ناراضی پی اس جی از بارسا دورتر شد

ستاره ناراضی پی اس جی از بارسا دورتر شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، قرارداد آدرین رابیو، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در تابستان سال جاری به پایان می‌رسد و با توجه به گزارش‌های بسیاری که از عزم او برای جدایی از PSG خبر داده بودند، باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن رابیو شده بودند.

رابیو پس از رد پیشنهادات متعدد تمدید قرارداد، از سوی سران باشگاه پاریسی با تنبیه مواجه شده و هفته هاست که اجازه حضور در تمرین گروهی و حتی رختکن تیم را ندارد. رابیو این روزها به صورت انفرادی در باشگاه تمرین می کند تا آمادگی بدنی خود را از دست ندهد.

پس از اینکه بارسا فرانکی دی یونگ را از آژاکس به خدمت گرفت، احتمال انتقال رابیو به این باشگاه تا حد زیادی منتفی شد. سران بارسا دیگر علاقه ای به جذب رابیو ندارند با وجود اینکه خود بازیکن تمایل فراوانی برای پیوستن به بارسلونا دارد. او حتی برای تسهیل انتقالش به بارسا با مادرش به عنوان ایجنت نیز قطع همکاری کرده است.

امروز اما مشخص شد که رابیو به زودی مقصد بعدی خواد را انتخاب خواهد کرد؛ مقصدی که قطعا بارسلونا نخواهد بود و او از میان تاتنهام، لیورپول و منچسترسیتی، در نهایت یک تیم را انتخاب خواهد کرد و لیگ برتر، چالش بعدی وی خواهد بود.