میداوودی:تعطیلی تمرینات با نظر کادر فنی و بازیکنان بود نه من/هر وقت بگویند به تمرینات می‌روم

میداوودی:تعطیلی تمرینات با نظر کادر فنی و بازیکنان بود نه من/هر وقت بگویند به تمرینات می‌روم

وب سایت رسمی فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت:: متاسفانه این جو به راه افتاده که من به بازیکنان گفتم در تمرینات شرکت نکنید، من شهر مسجد سلیمان را دوست دارم و همه می‌دانند چه تعصبی روی تیم دارم، چرا باید بگویم تمرینات تعطیل شود؟

به گزارش فوتبالی، میلاد میداوودی در گفت و گویی در خصوص مشکلات نفت مسجید سلیمان و اعتضاب بازیکنان این تیم گفت: ماجرا از این قرار است که تصمیم به تعطیلی تمرینات به دلیل نظر کادر فنی و بازیکنان تیم بود.

وی افزود: من با همه بچه ها در تماس هستم و از شما هم می‌خواهم با بازیکنان دیگر تیم تماس بگیرید. قبل از بازی با پرسپولیس بازیکنان تصمیم گرفتند به دلیل مشکلات مالی تمرین نکنند ولی من با آنها حرف زدم و گفتند به احترام حرفهایی که زدی در تمرینات تا قبل از بازی با نساجی شرکت می‌کنیم.

کاپیتان نفت مسجد سلیمان تاکید کرد: متاسفانه این جو به راه افتاده که من به بازیکنان گفتم در تمرینات شرکت نکنید، من شهر مسجد سلیمان را دوست دارم و همه می‌دانند چه تعصبی روی تیم دارم، چرا باید بگویم تمرینات تعطیل شود؟ این بازیکنان 5 ماه است پول نگرفته اند مگر خودشان نمی‌توانند تصمیم بگیرند؟ از شما خواهش می‌کنم با همه بازیکنان نفت تماس بگیرید و بگویید تعطیلی تمرینات با نظر چه کسی بوده است.

وی ادامه داد: همین الان از طریق خبرگزاری فارس اعلام می‌کنم میلاد میداوودی آماده تمرین است اما به شرطی که بچه ها هم در تمرینات شرکت کنند چون دوست ندارم تیم دو دسته شود.از همه بچه ها هم سوال کنید آیا تعطیلی تمرینات با نظر کادر فنی و همه بازیکنان بوده یا خیر.

میداوودی در پایان گفت: من از همینجا می‌گویم که روی تیمم تعصب دارم ولی وقتی بازیکنان به صورت متحد تصمیمی می‌گیرند نمی‌توانم تنهایی در تمرینات شرکت کنم.

7655