مهناز افشار: جای آنهایی که نیامدند خالی!

مهناز افشار: جای آنهایی که نیامدند خالی!

وبسایت رسمی فوتبالی- هنرپیشه معروف سینمای ایران یکی از تماشاگران بازی تیم ملی محسوب می شد که با حضور روی سکوهای ورزشگاه آرارات به تشویق ملی پوشان پرداختند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی بانوان ایران امروز و در دومین دیدار تدارکاتی خود در روزهای اخیر به مصاف تیم ملی بلاروس رفت و در نهایت با حساب دو بر یک بازی را به حریف خود واگذار کرد.


اما یکی از نکات جالب این بازی به حضور مهناز افشار، سوپراستار سینمایی ایران در ورزشگاه بر می گشت. افشار 90 دقیقه روی سکوها به همراه دیگر خانم های حاضر به تشویق تیم ملی پرداخت و در پایان هم عنوان کرد همچنان از تیم ملی حمایت می کنیم.


او در پایان بازی گفت: به همه ملی پوشان و مربیان و در عوامل تیم ملی و برگزاری این بازی خسته نباشید می گویم. به همه هواداران تیم ملی در این بازی هم خسته نباشید می گویم. همین تعداد نفراتی که به ورزشگاه آمده بودند در تمام دقایق بازی به تشویق ملی پوشان پرداختند که این همه تلاش آنها جای خسته نباشید گفتن دارد.


افشار ادامه داد: امروز جای بسیاری از هواداران تیم ملی که برای تشویق ملی پوشان و تماشای بازی نیامدند خالی بود و از همین جا می گویم این حمایت ها از تیم ملی ایران همچنان ادامه خواهد داشت و قطعا در بازی های آینده با تعداد بیشتری از هواداران به تشویق تیم ملی می پردازیم.

9697