ذوب آهن ایران صفر - الزورا عراق صفر / جلال حسن یک تنه ذوب را متوقف کرد!

ذوب آهن ایران صفر - الزورا عراق صفر / جلال حسن یک تنه ذوب را متوقف کرد!

وب سایت رسمی فوتبالی- از سری رقابت های تازه آغاز شده لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ذوب آهن ایران و الزورا عراق در ورزشگاه فولاد مبارکه اصفهان به مصاف هم رفتند که نتیجه بدون گل حاصل آن بود.

در این پیکار جلال حسن سنگربان تیم الزورا یک تنه برای تیمش یک امتیاز گرفت و بارها در طول نود دقیقه موقعیت های صد در صد گل را دفع کرد.


لیگ قهرمانان آسیا 20-2019

ذوب آهن ایران - الزورا عراق

دوشنبه 13 اسفند 1397

ورزشگاه فولادشهر، ساعت 19:00

داور: فو مینگ(چین)/ کمک‌ها: هو وی‌مینگ و واگن دچین؛ داور چهارم: شن ین‌هائو.

کارت:

کارت زرد قاسم حدادی فر (29)  از ذوب آهن

کارت زرد سامال سعید(17) و جبار کریم(28) از الزوراء



ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژاد مهدی، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر (84- مهران درخشان‌مهر) ، حمید بوحمدان، حمید ملکی، چراغعلی (75- محمدزبیر نیک‌نفس) ، محمد عباسی، رضا حبیب زاده ( 68- محمد رضا حسینی) و ارسلان مطهری

سرمربی: علیرضا منصوریان


ترکیب الزورا: جلال حسن، محمد عبدالزهرا، حسین حکیم، عباس قصیم، ساموئل سعید، حسین الجاید، محمد عبدالرحیم، احمد فدحیل، جبار کریم(71- احمد جلال)، علی رحیم (4+90- نجم شیوان)  ، علا عباس (86- امیر صباح) 

سرمربی:حکیم شاکر

گل:


دقایق حساس:

دقیقه 3: کرنر تیم عراقی خطرناک زده شد و ضربه سر مدافع پیش تاخته الزورا با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه مظاهری به اوت رفت.

دقیقه 8: الزورا کاملا هجومی نشان داده و این بار پاس عرضی حسن جوید وینگر راست این تیم در شش قدم به مهند عبدالرحیم مهاجم تیم عراقی رسید و البته موقعیت باز هم برای این تیم از دست رفت.

دقیقه 13: جلال حسن دفع توپ خوبی روی توپ ارسالی به محوطه جریمه عراق داشت که البته در زمان دفع توپ با سامال سعید، کاپیتان تیمش برخورد کرد و با مصدومیت جزئی او مواجه شد.

دقیقه 16: شوت راه دور حدادی‌فر را جلال حسن در آغوش گرفت.

دقیقه 18: ضربه ایستگاهی حبیب‌زاده از سمت راست زمین به قصد باز کردن دروازه الزوراء را جلال حسن در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 20: مطهری نفوذ سریعی از سمت راست محوطه جریمه الزوراء داشت که در برخورد با سامال سعید نتوانست به حرکت خود ادامه دهد و روی زمین افتاد، اما داور چینی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه 22: ارسال کرنر حدادی‌فر و ضربه سر نژادمهدی را جلال حسن جمع کرد.

دقیقه 29: شوت قدرتمند بوحمدان از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین با فاصله کمی از روی تیرک افقی دروازه الزوراء به بیرون رفت.

دقیقه33: ضربه ایستگاهی را رضا حبیب زاده به زیبایی تمام نواخت و جلال حسن زیباتر توپ را از کنج دروازه اش بیرون آورد.

دقیقه 35: باز هم جلال حسن سنگربان الزورا به زیبایی ضربه سر مهاجم ذوب را با کف دست از کنج دروازه اش بیرون کشید.

دقیقه 41 تا 43: عجب گلریه این جلال حسن!! در این دو سه دقیقه سنگربان الزورا در میان شگفتی همگان چند موقعیت صد در صد گل را از بازیکنان ذوب آهن گرفت. یک بار حبیب طاده و یک بار هم ارسلان مطهری ضربات سنگینی را روانه دروازه تیم عراقی کردند اما جلال حسن هر بار با واکنشی رویایی مانع رفتن توپ به داخل دروازه اش شد.

نیمه دوم

دقیقه 54: بعد از ارسال فخرالدینی، توپ در صحنه مشکوک به خطای هند پنالتی برخوردی با مدافع الزوراء داشت که داور چینی ادامه بازی را اعلام کرد.

دقیقه 56: عبدالزهره ارسال خطرناکی از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم فرستاد که علاء عباس از فرصت به دست آمده استفاده نکرد و ضربه بغل پای او به بیرون رفت.

دقیقه 57: ضربه ایستگاهی حبیب‌زاده در چارچوب دروازه الزوراء نبود و راهی اوت شد. 

دقیقه 65: فخرالدینی یک فرصت استثنایی برای گل زدن را از دست داد و باز هم جلال حسن تسلیم نشد.

دقیقه 71: ارسال رو به بیرون برای حدادی فر در داخل محوطه جریمه الزورا با شوت بی دقت کاپیتان ذوب آهن روبرو شد و باز هم موقعیت خوبی برای شاگردان منصوریان از دست رفت.

دقیقه 78: ارسال خطرناک حسینی از روی ضربه آزاد را جلال حسن به خوبی دفع کرد.

دقیقه 79: اشتباه حدادی‌فر در میانه زمین نزدیک بود کار دست ذوبی ها بدهد که ضد حمله سریع الزوراء در نهایت با ضربه بی‌دقت مهند عبدالرحیم از دست رفت و تبدیل به گل نشد. 

دقیقه 81: پاس فخرالدینی و الرسا کوتاه حسینی را جلال حسن جمع کرد.

دقیقه 87: شوت روی پای بوحمدان از پشت محوطه جریمه ثمری نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: مطهری روی اشتباه خط دفاعی الزوراء موقعیت خوبی به دست آورد که شوت او را جلال حسن از گوشه دروازه راهی کرنر کرد.

دقیقه 5+90: ارسال دقیق نیک‌نفس از جناح چپ زمین خطرناک بود ولی مدافعان الزوراء باز هم موفق عمل کردند و اجازه گلزنی به ذوبی‌ها را ندادند.


2526