آلگری: از هدایت یوونتوس بسیار خوشحالم

آلگری: از هدایت یوونتوس بسیار خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوش دیشب در دیداری دشوار و پرحاشیه با نتیجه 1-2 در استادیوم سن پائولو برابر ناپولی به برتری رسیده و حالا با 16 امتیاز برتری در صدر قرار دارد. آلگری در مورد احتمال جدایی از یوونتوس با ابهام صحبت کرده و اذعان داشت فعلا از حضور روی نیمکت این تیم رضایت دارد.

آلگری گفت: "ما در نیمه اول خوب کار کردیم، اما در نیمه دوم کمی بیشتر مجبور به مبارزه بودیم اما به هر حال این سه امتیاز مهمی برای ما است. هنگامی که ما 10 نفره شدیم، ناپولی به بازی برگشت و حاضران در استادیوم دوباره به شدت به حمایت از تیم خود پرداختند که این باعث دشوارتر شدن شرایط برای ما شد.

اخراج دروازه بان ناپولی؟ آنگونه که بعد از بازی شنیدم شدت خطای او به حدی بود که داور را مجاب به اخراج مرت کرده باشد و به نظر من تصمیم صحیحی گرفته شد.

16 امتیاز برتری در صدر جدول؟ خب این برتری بی شک بسیار مهم است اما هنوز ما قهرمان نشده ایم. ما در حال حاضر تمرکز خود را بر بازی های بعدی یوونتوس برابر اودینزه و اتلتیکو مادرید خواهیم گذاشت.

آینده؟ وقتی رئیس باشگاه بخواهد با من درباره این صحبت کند، در این مورد بحث خواهد شد. من در حال حاضر از هدایت یوونتوس بسیار خوشحال هستم و به بازی های آینده تیمم فکر می کنم."