ریگی: ظلمی بالاتر از این نیست که ۴ امتیاز از ما گرفته شد

ریگی: ظلمی بالاتر از این نیست که ۴ امتیاز از ما گرفته شد

وب سایت رسمی فوتبالی-مسعود ریگی، هافبک تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: در بازی با صنعت نفت و پیکان چهار امتیاز بابت اشتباهات داوری از ما گرفته شد.

به گزارش فوتبالی، مسعود ریگی در گفت‌وگویی با اشاره به تساوی تیمش برابر پیکان گفت: شرایط زمین چمن طوری بود که اصلاً شاهد بازی خوبی نبودیم، ولی با این حال می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم که متأسفانه گل سالم ما مردود اعلام شد. چند هفته قبل هم در بازی با صنعت نفت آبادان یک گل سالم زدیم که متأسفانه مردود اعلام شد. ما در این دو بازی چهار امتیاز از دست دادیم که واقعاً ظلم از این بالاتر نیست.

وی ادامه داد: تیم ما از لحاظ بودجه، امکانات و برخی مسائل دیگر پایین‌تر از پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی است و اگر بابت اشتباهات داوری هم ضرر کنیم، چیزی بدتر از این وجود نخواهد داشت. ما زحمت می‌کشیم و امیدوارم دیگر در بازی‌های آینده چنین اتفاقاتی برای پدیده رخ ندهد. اگر همین چهار امتیاز را می‌گرفتیم الان در صدر جدول قرار داشتیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده شهرخودرو در مورد شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری خاطر نشان کرد: ما برای قهرمان شدن یا کسب سهمیه شانس داریم، ضمن اینکه با سپاهان و استقلال هم در زمین خودمان روبه‌رو می‌شویم و می‌توانیم از این شرایط بهترین استفاده را ببریم. اگر اشتباهات داوری مانع از پیروزی ما نشود، می‌توانیم به قهرمانی یا کسب سهمیه فکر کنیم.

7655