علی علیپور: همه به ما به چشم فینالیست نگاه می کنند

علی علیپور: همه به ما به چشم فینالیست نگاه می کنند

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم اول سرخ ها که در این فصل نیز امید اول پرسپولیس در گلزنی برای تیمش محسوب می شود، امیدوار است فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا استارت خوبی در مرحله اول این رقابت ها در فصل جدید داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور در گفتگویی در مورد آخرین شرایط پرسپولیس در آستانه جدال با پاختاکور و وضعیت خودش صحبت های ویژه ای داشت که ماحصل آن را می توانید در زیر بخوانید؛

مهاپم پرسپولیس با اشاره به بدشانسی تیمش در برابر نفت آبادان گفت: اگر در آن بازی فقط کمی خوش شانسی داشتیم باید حداقل 2 – 3 گل دیگر می زدیم. در آن بازی شرایط خیلی خوبی داشتیم اما درنهایت با یک گل بازی را بردیم تا با توجه به ناکامی رقبا با صدرنشینی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

وی در ادامه گفت: در این فصل معضل اصلی تیم ما پرکاری و فشردگی بازی هایمان است در غیر این صورت وضعیت مان به لحاظ فنی و فوتبالی خوب است و روند خوبی را طی می کنیم. علیپور در خصوص برخی انتقاداتی که به نفرات جدید می شود، خاطرنشان کرد: به نظر من ما نفرات خوبی را جذب کرده ایم ودر کنار نیروهایی که داشتیم، می توانیم بهترین شرایط را برای پرسپولیس رقم بزنیم. در همه تیم های دنیا هم این موضوع وجود دارد که نفرات جدید برای هماهنگی با تیم مدتی فرصت می خواهند و همه باید این فرصت را به نفرات جدید بدهند تا شرایط شان با تیم و سایر نفرات هماهنگ شود. به نظر من برخی انتقاداتی که این روزها از نفرات جدید و تازه وارد می شود، منصفانه نیست . آنها بدون شک تاثیرات مثبتی را در روند کاری تیم خواهند داشت. 

مهاجم پرسپولیس در ادامه در خصوص پیش بینی اش در مورد آینده سرخ ها تصریح کرد: ما فعلا نگاه مان بازی به بازی پیش می رود. برای ما فعلا پرونده بازی های لیگ برتر بسته شده است و الان تمام تمرکزمان به بازی پاختاکور معطوف شده است. ما کارمان را باید با بازی با این تیم آغاز کنیم و می خواهیم در اولین بازی جای پای مان را محکم کنیم. پرسپولیس در حالی باید برابر این تیم به میدان برود که همه به این تیم به چشم فینالیست فصل قبل نگاه می کنند و  انتظارات زیادی از ما می رود. وی ادامه داد: البته حریفان ما هم بیکار ننشسته اند و خود را تقویت کرده اند و می دانیم که کار سختی را در این فصل داریم اما باید با یک شروع خوب خودمان را برای روزها و بازی های بعدی آماده کنیم.

علی علیپور در پایان در مورد پیش بینی اش از نتیجه دیدار برابر پاختاکور گفت: فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد. ما با برنامه و شناختی که از حریف مان داریم و آنالیز کاملی که داشته ایم با برنامه ویژه ای برای این دیدار آماده شده ایم. ضمن این که نگاه ویژه ای را هم به سکوها داریم. امتیاز میزبانی ما در این دیدار می تواند پوئن مثبتی برای پرسپولیس باشد. پر بودن سکوها و حمایت کامل هواداران در این دیدار از ما می تواند کار ما را در زمین برای ارائه بازی خوب و نتیجه ای خوب راحت تر کند. هواداران بیایند، حتما ما آنها را  راضی و خوشحال خواهیم کرد.

7655