یونایتد 3 - 2 ساوتهمپتون؛ سوپر گل پشت سوپر گل!

یونایتد 3 - 2 ساوتهمپتون؛ سوپر گل پشت سوپر گل!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در روزی که ابتدا برابر ساوتهمپتون عقب افتاد و یک بار نیز در اواخر بازی گل تساوی را دریافت کرد، در نهایت با درخشش روملو لوکاکو 2-3 پیروز شده و به رتبه چهارم صعود کرد.
 

یونایتد بازی را هجومی آغاز کرد و اولین فرصت این دیدار در دقیقه 5 برای آنها ایجاد شد اما ضربه محکم لوکاکو با عکس العمل گان همراه شد.

دقایقی بعد یک بار دیگر این بار لوکاکو از فاصله ای نزدیک تر تا آستانه باز کردن دروازه ساوتهمپتون پیش رفت اما ضربه او این بار نیز توسط دروازه بان حریف مهار شد.

در دقیقه 13 و روی ارسال برتراند، ساوتهمپتون می توانست به گل اول دست یاید اما ضربه سر وسترگارد با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما حملات ساوتهمپتون ادامه یافت و در نهایت این تیم در دقیقه 25 و با شوت فوق العاده یان والری از پشت محوطه به گل اول برابر یونایتد دست یافت.

در دقیقه 34 و روی پاس پریرا، لوکاکو صاحب بهترین فرصت برای زدن گل تساوی شد اما ضربه این مهاجم بلژیکی از فاصله ای نزدیک به بیرون رفت. در لحظات پایانی نیمه اول ضربه مک تومینای از درون محوطه جریمه ساوتهمپتون به بیرون رفت تا نیمه نخست با برتری 0-1 تیم میهمان به پایان برسد.

یونایتد در همان ابتدای نیمه دوم و روی حرکت لوک شاو می توانست به گل برسد اما این بار نیز ضربه راشفورد از کنار دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت.

اما در دقیقه 54 یونایتد بالاخره به گل رسید. آندرس پریرا پشت محوطه ساوتهمپتون صاحب فرصت شد و با یک ضربه تماشایی موفق شد دروازه ساوتهمپتون را باز کند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 60 گل دوم یونایتد نیز به ثمر رسید. لوکاکو در گوشه محوطه ساوتهمپتون صاحب فرصت شد و بعد از تغییر جهت و یک ضربه زمینی زیبا به گوشه دروازه، یونایتد را به گل دوم رساند.

در دقیقه 66 دالوت از فاصله ای دور اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت او با فاصله کمی از کنار دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت.

اما ساوتهمپتون در ادامه حملاتی را روی دروازه یونایتد ترتیب داده و موفق شد در دقیقه 76 و با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده توسط وارد پراوس به گل تساوی دست یابد.

اما بعد از دریافت گل تساوی یونایتد سراپا حمله شد و دوباره توسط ستاره بلژیکی خود به گل رسید و در دقیقه 87 روملو لوکاکو موفق شد با ضربه تماشایی دوباره تیمش را پیش اندازد. در لحظات پایانی پل پوگبا یک ضربه پنالتی را از دست داد تا در نهایت منچستریونایتد در دیداری دشوار 2-3 ساوتهمپتون را شکست دهد.