روایت هازارد از جلسه رختکن چلسی بعد از جنجال کپا در فینال

روایت هازارد از جلسه رختکن چلسی بعد از جنجال کپا در فینال

سایت رسمی فوتبالی – ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی در گفتگویی متفاوت اعلام کرده که بعد از اتمام بازی چلسی مقابل منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس که با یاغی گری کپا آریزابالاگا همراه بود، در رختکن تیمش چه گذشته است.

در دقایق پایانی وقت های اضافه آن بازی بود که مائوریتسیو ساری تصمیم به تعویض کپا و به زمین فرستادن کابایرو گرفت ولی کپا حاضر به ترک زمین نشد و برخلاف میل سرمربی تیمش در زمین ماند وهمین اتفاق جنجالی بزرگ را به پا کرد و باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان چلسی شد و این تیم درنهایت درضربات پنالتی مغلوب سیتی شده ودستش از جام کوتاه ماند.

حالا ادن هازارد در گفتگو با آر.ام.سی با اشاره به آنچه در آن لحظات میان ساری و کپا گذشت، اعلام کرده که بعد از اتمام آن مسابقه، تمام بازیکنان چلسی در رختکن تیم با دروازه بان اسپانیایی تیمشان صحبت کردند و نظرشان را به او گفتند. طبق گفته هازارد، همه بازیکنان حق را به سرمربی ایتالیایی تیم دادند.

هازارد دراین باره گفته:« این اتفاقی بود که برجریان بازی و دیدار فینال تاثیرگذاشت. به همین خاطر هم با کپا صحبت کردیم و ماجرا را برایش توضیح دادیم. همه ما جمع شدیم؛ مدیران، بازیکنان، اعضای کادر فنی و حتی کابایرو. کپا می داند که اشتباه کرده ولی ما اینجا هستیم و رو به جلو حرکت می کنیم. کپا ممکن است روزی بهترین دروازه بان دنیا شود.»

تا به امروز هیچ یک از بازیکنان چلسی  درمورد آنچه درآن روز دررختکن چلسی گذشته بود، صحبت نکرده و حالا هازارد که یکی ازارزشمندترین بازیکنان چلسی نیز هست ، دراین رابطه اعلام کرده که رفتار کپا اصلا موردتائید هیچ یک از بازیکنان رختکن تیمش نبوده است.

6363