پنهان کاری پی.اس.جی و افشاگری نیمار:درسال 2018، لیگامنت پایم پاره شده بود

پنهان کاری پی.اس.جی و افشاگری نیمار:درسال 2018، لیگامنت پایم پاره شده بود

سایت رسمی فوتبالی- قرار براین است که روز یکشنبه شبکه گلوبوسپورته، گفتگوی اختصاصی اش با نیمار را پخش کند. اما در روزهای اخیر بخش هایی از این گفتگو با مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن روی وبسایتهای خبری قرار گرفته. نیمار که این روزها به دلیل مصدومیت   از ناحیه انگشت پایش از میادین ورزشی به دور است، هنوز به روزهای اوجش بازنگشته است.

او  در بخشی از این گفتگو اعلام کرده که در سال 2018 نه تنها با شکستگی انگشت پایش روبرو شده بود، بلکه حتی لیگامنت قوزک پایش هم پاره شده بود.

در آن سال نیمار در بازی پاری سن ژرمن مقابل المپیک مارسی و دقیقا قبل از بازی برگشت پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در دور یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، مصدوم شد. او دراین رابطه گفت:« درمصدومیتی که در جام حذفی فرانسه گریبانگیرم شد، علاوه بر شکستگی انگشت پایم، مشکلاتی هم برای قوزک پایم به وجود آمد و حتی لیگامنت پایم هم پاره شد و دوره بازیابی من به همین خاطر سخت تر و دردناک تر هم شد.»

درسال 2018 و بعد از چند روز رمزآلود، سران پاری سن ژرمن تصمیم گرفتند تا با انتشار بیانیه ای درمورد شدت مصدومیت نیمار، اطلاع رسانی کنند واعلام کردند که نیمار باید زیر تیغ جراحی برود. نیمار در این رابطه ادامه داد:« درسال 2018 وبعداز سه روز بررسی درمورد مصدومیت پایم، اعضای کادر پزشکی پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل تصمیم گرفتند که پایم توسط دکتر رودریگو لاسمار، پزشک برزیلی جراحی شود و دکتر سایلانت پزشک پی.اس.جی هم دراین جراحی حضور داشت.»

امسال و دربازی پی.اس.جی مقابل استراسبورگ درجام حذفی نیمار مجددا از ناحیه انگشت پایش دچار مصدومیت شد و بررسیهای ابتدایی پزشکان نشان داد که دوباره مصدومیت دردناک انگشت پنجم پای راست نیمار عود کرده است. البته نحوه درمان او بستگی به روند پیشروی اوضاع در روزهای آتی خواهد داشت.

6363