اعلام زمان تمام برنامه‌های مربوط به دیدار پرسپولیس - پاختاکور

اعلام زمان تمام برنامه‌های مربوط به دیدار پرسپولیس - پاختاکور

وب سایت رسمی فوتبالی- برنامه‌های جلسه هماهنگی، کنفرانس‌های خبری مربیان و تمرینات مربوط به بازی پرسپولیس پاختاکور تعیین و اعلام شد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پاختاکور روز سه‌شنبه هفته جاری اولین بازی خود در چارچوب رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان 2019 آسیا را برگزار خواهند کرد.

براین اساس، امیر علی حسینی، مدیر بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، جلسه هماهنگی این بازی روز دوشنبه 13 اسفند ماه 1397 از ساعت 15 الی 16 در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال انجام می‌شود.

همچنین کنفرانس خبری سرمربیان دو تیم پرسپولیس و پاختاکور به ترتیب از ساعت 18:30 تا 19 و 17 الی 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس و پاختاکور تمرین پیش از بازی خود را نیز از ساعت‌های 19 و 17:30 به مدت یک ساعت در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی انجام می‌دهند.

همچنین سانجای کومار ناظر هندی این مسابقه ساعت 14:10 فردا (یکشنبه) وارد ایران خواهد شد و روز چهارشنبه همراه با تیم داوری و با پرواز ساعت 12:30 تهران را ترک می‌کند.

مایکل حنانیا از فلسطین ناظر داوری دیدار پرسپولیس - پاختاکور خواهد بود که وی ساعت 21:40 فردا وارد تهران می‌شود و ساعت 4:40 بامداد چهارشنبه ایران را ترک می‌کند.

همچنین ادهم محمد تماح مخدم، داور وسط، احمد مونس نادی الروال، کمک داور اول و محمد مصطفی حسن الخلف، کمک داور دوم هر سه از اردن همراه ناظر داوری وارد تهران خواهند شد.

قاسم مطر علی الحاتمی از عمان داور چهارم این دیدار است که ساعت 3:35 بامداد یکشنبه به تهران می‌آید و روز چهارشنبه با پرواز 16:55 دقیقه ایران را ترک خواهد گفت.

7655