بازگشت ایسکو به فهرست رئال مادرید برای الکلاسیکو

بازگشت ایسکو به فهرست رئال مادرید برای الکلاسیکو

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید فهرست خود را برای دیدار شنبه شب برابر بارسلونا در چارچوب رقابت های لالیگا اعلام کرد و این بار نام ایسکو نیز در این فهرست به چشم می خورد. 

به گزارش فوتبالی، ایسکو در بازی چهارشنبه شب رئال مادرید برابر بارسلونا که با شکست 3 - 0 این تیم در سانتیاگو برنابئو به پایان رسید، از فهرست خط خورده بود و این مسئله با واکنش های بسیاری روبرو شده بود. حالا سانتیاگو سولاری تصمیم گرفته بار دیگر این بازیکن را برای دیدار برابر رقیب سنتی دعوت کند. علاوه بر مارکوس یورنته مصدوم، آلوارو اودریوزولا و براهیم دیاز از فهرست تیم خط خورده اند. به نظر می رسد که بازیکن سابق منچسترسیتی نتوانسته توجه سولاری را پس از پیوستن به رئال مادرید جلب کند. ایسکو روز سه شنبه بدون هیچ مشکل خاصی با سایرین تمرین کرد و یکی از اولین افرادی بود که زمین تمرین را پس از پایان ترک کرد. سولاری در کنفرانس خبری خود گفت که او به خوبی تمرین کرده و آماده حضور در میدان است. 

فهرست اعلام شده از سوی سانتیاگو سولاری بدین شرح است: ناواس، کورتوا، زیدان، کارواخال، وایخو، راموس، واران، مارسلو، رگیلون، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، آسنسیو، ایسکو، سبایوس، ماریانو، بنزما، بیل، لوکاس وازکز، وینسیوس

1070