دست باز گواردیولا در بازار: 200 میلیون پوند!

دست باز گواردیولا در بازار: 200 میلیون پوند!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، که پیش از این اعلام کرده بود سیتی در تابستان آینده چندان در بازار نقل و انتقالات فعال نخواهد بود، حالا بر خلاف صحبت‌های قبلی‌اش از این خبر داد که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر عزم خود را جزم کرده تا در فصل تابستان بار دیگر مبالغ هنگفتی صرف خرید بازیکن کند و سه یا چهار ستاره را برای خرید هدف گرفته است.

این در حالی است که سیتی درست مثل چلسی که به دلیل ناهنجاری‌های موجود در قراردادهایش با بازیکنان جوان از طرف فیفا به مدت دو پنجره نقل و انتقالات از فعالیت منع شده، با تحقیقات مشابهی روبرو است و در سیتی این ترس وجود دارد که مجازات مشابهی در انتظار آبی‌های منچستر باشد. به همین خاطر گواردیولا و مسئولین باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که تابستان امسال فرصت غنیمتی است که باید از آن برای پر کردن هر چه بیشتر ذخیره تیم استفاده کرد.

گواردیولا در این باره گفت:" نمی‌دانم نتیجه تحقیقات از باشگاه ما چه خواهد شد ولی ما در سه یا چهار پست به دنبال بازیکن می‌گردیم و فکرهایی هم در این باره کرده‌ایم. نمی‌دانم در نهایت چه می‌شود ولی خرید یک دفاع چپ یکی از اولین هدفهای ما است".

خرید یک هافبک توپ نگه‌دار هم از اولویت‌های سیتی است. گواردیولا که به دنبال جانشینی برای فرناندینیو می‌گردد، در تلاش بود جورجینیو را به سیتی بیاورد ولی او در نهایت راهی چلسی شد تا سیتی همچنان به هافبکی خلاق در مرکز میدان نیاز داشته باشد.

یکی دیگر از پست‌های مد نظر گواردیولا به احتمال زیاد مرکز خط دفاعی است چرا که کاپیتان سیتی، وینسنت کمپانی به پایان دوران فوتبالی خود نزدیک می‌شود و گواردیولا می‌داند که باید هر چه سریعتر فکری برای جانشینی کمپانی بکند.