کریمی: پنالتی برای ما ممنوع شده است

کریمی: پنالتی برای ما ممنوع شده است

به گزارش "ورزش سه"، پیکان بعد از دستیابی به پیروزی برابر ماشین سازی، این هفته نیز مقابل پدیده به تساوی دست یافت تا از شکست‌های تکراری فاصله بگیرد و امیدوار به ادامه فصل باشد.


آنها امروز در حالی برابر پدیده مدعی این فصل که با یحیی گل محمدی عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته به تساوی دست یافتند که هافبک این تیم اعتقاد دارد در صورتی که داور متوجه خطاهای حریف در منطقه جریمه می‌شد، می‌توانستند دومین برد پیاپی خود را نیز کسب کنند.


امیرحسین کریمی درباره نتیجه کسب شده برابر پدیده گفت: ما با آمادگی کامل روحی و بدنی در این بازی حاضر شده بودیم و به دنبال کسب سه امتیاز بودیم. اما شرایط بازی کاملا علیه ما رقم خورد. به نظرم داور می‌توانست تصمیمات بهتری را بگیرد اما انگار پنالتی گرفتن برای ما ممنوع شده است. توپ به صورت واضح به دست مدافع پدیده خورد اما پنالتی گرفته نشد. مگر در فوتبال چند شانس برای دستیابی به گل وجود دارد؟ ما تلاش کردیم و موقعیت‌های خوبی نیز مقابل پدیده که عملکرد خوبی در بازی‌های قبلی‌اش داشته به جا گذاشتیم اما بدشانس بودیم.


وی ادامه داد: مهم این بود که روند نتیجه گیری تیم را ادامه دهیم. هیچ کس دوست ندارد که روزهای قبل را به یاد بیاورد و به هیچ عنوان در شان تیم ما آن نتایج نبود. ما اکنون فصل جدیدی را آغاز کردیم و به دنبال رسیدن به بالای جدول هستیم. اتحاد و همدلی بین بازیکنان افزایش یافته و می‌خواهیم روند کسب نتیجه را دنبال کنیم.


کریمی در پایان گفت: بازی‌های سختی داشتیم و اکنون باید خودمان را مهیای جهش در جدول کنیم. در نیم فصل دوم البته کسب امتیاز مقابل هیچ تیمی آسان نیست ولی ما هدف بزرگی داریم و می‌خواهیم شان خودمان و پیکان را با حضور در بالای جدول به دست بیاوریم. هفته آینده با انگیزه برد به اهواز خواهیم رفت و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.