کلوپ: مثل دربی رفت خوشحالی نخواهم کرد

کلوپ: مثل دربی رفت خوشحالی نخواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها این هفته در لیگ برتر در دیداری دشوار در گودیسون پارک مهمان رقیب همشهری خود خواهند بود و یورگن کلوپ در مورد شادی جنجالی بازی رفت خود توصیح داد.

دیدار برابر اورتون: "در دربی فردا هواداران اورتون به شدت و با سر و صدای فراوان از تیم خود حمایت خواهند کرد و بازی دشواری در انتظار ما خواهد بود. وظیفه من ابراز نگرانی نسبت به نتایج اورتون در این فصل نیست اما معتقدم آنها تیمی باکیفیت بوده و نمایشی هوشمندانه ارائه می دهند اما من اطلاعی از دلایل نتایج این فصل اورتون ندارم. همیشه برابر اورتون موفق به ارائه عملکرد مناسبی شده ایم و تجربه به من می گوید باید با تمام توان خود در این دیدار نیز به میدان برویم.

انگیزه بالای اورتون؟ من فکر نمی کنم آنها انگیزه بیشتری نسبت به ما در دربی قبلی داشته باشند. بازی رفت دشوار بود و قطعا دوباره چنین شرایطی در انتظار ما خواهد بود. اورتون را آنالیز خواهیم کرد و امیدوارم این دربی پایان خوبی برای ما داشته باشد. ما همیشه در تلاش برای ارائه بهترین سبک فوتبال هستیم اما هدف ما تنها مبارزه برای گرفته توپ است.

این دیدار هم برای ما و هم برای اورتون از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می خواهیم به بهترین شکل خود را برای این مسابقه آماده کنیم. اورتون دروازه بان اول تیم ملی انگلیس، مدافعان میانی باکیفیت و هافبک ها و مهاجمان بزرگی در اختیار دارد و لزومی ندارد در این مورد صحبت کنیم."

شادی بازی رفت: "اگر دوباره دروازه اورتون را باز کنیم قطعا دوباره آنگونه خوشحالی نخواهد کرد اما آن لحظه، اتفاق ویژه ای رخ داد."

عکس العمل بازیکنان لیورپول به نیمکت نشینی: "قبول دارم هیچ بازیکنی از نشستن روی نیمکت خوشحال نخواهد بود اما همه بازیکنان این شرایط را می پذیرند و مهم ترین مسئله این است که بازیکنان لیورپول در چه شرایطی برای بازی بعدی خود را مهیا می کنند."

وضعیت مصدومیت روبرتو فرمینو: "او بازیکنی خوش بین است و در حال حاضر به نظر می رسد فرمینو شرایط خوبی دارد اما او در تمرین امروز در کنار دیگران نبود و باید ببینیم شرایط فرمینو فردا چگونه خواهد بود."