حق وردی: در مرحله فراموشی گذشته هستیم

حق وردی: در مرحله فراموشی گذشته هستیم

به گزارش "ورزش سه"، حجت حق وردی، مدافع پیکان در پایان دیدار برابر پدیده که با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود گفت: بازی سختی بود و البته ما بعد از برد هفته گذشته به دنبال این بودیم تا در این بازی نیز به گل برتری دست یابیم. از نظر تیمی عملکرد خوبی داشتیم و کم کم از روزهای تلخ گذشته فاصله گرفته‌ایم. باخت‌های پیاپی باعث شده بود تا کاملا از نظر روحی و روانی با مشکل مواجه شویم و اکنون طی دومین هفته به نتیجه مناسبی دست یافتیم که کمک می‌کند اتفاقات گذشته را کم کم فراموش کنیم.


وی درباره این دیدار صحبت‌هایش را اینچنین ادامه داد: پدیده فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و حضورشان در بالای جدول بی دلیل نیست. با این حال ما در بازی رفت هم مقابل این تیم نمایش خوبی داشتیم اما در نهایت باختیم و امروز تلاش داشتیم آن نتیجه را جبران کنیم که در نهایت با تساوی کار را پایان دادیم که نتیجه بدی نمی‌تواند باشد.


حق وردی درباره شرایط پیکان در جدول گفت: نمی‌خواهیم اکنون به جدول نگاه کنیم. هفته‌های بدی را پشت سر گذاشتیم که باعث شد تا از هدفی که داشتیم دور شویم. باید روند خوبمان را در هفته‌های آینده هم ادامه دهیم و در نهایت به بالای جدول برسیم. اکنون از نظر روحی شرایط بهتری داریم.


مدافع پیکان در پایان گفت: بازی سختی در هفته آینده مقابل استقلال خوزستان خواهیم داشت. آنها در قعر جدول حضور دارند و چیزی به جز پیروزی برای آنها ارزش ندارد و این مساله کار ما را سخت می‌کند. با این حال با تلاش و تمرینات مناسب طی هفته به دنبال این خواهیم بود تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم و دست پر از اهواز برگردیم.