گواردیولا: از حالا حق هیچ اشتباهی نداریم

گواردیولا: از حالا حق هیچ اشتباهی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی این روزها حال و هوای خوبی دارد و پس از قهرمانی در جام اتحادیه با روحیه تر از گذشته نیز شده است.

سیتیزن ها با توجه به اینکه لیورپول دو روز دیگر باید در دربی مرسی ساید به مصاف اورتون برود، فردا می توانند با پیروزی و حتی تساوی برابر بورنموث، بالاتر از قرمزها در جدول قرار بگیرند و فشار روی شاگردان کلوپ را بیشتر کنند.

پیروزی چهارشنبه شب برابر وستهام کمک کرد تا سیتی همچنان فاصله یک امتیازی با لیورپول را حفظ کند.

پپ گواردیولا در نشست خبری بازی فردا گفت

:« فصل قبل در زمین بورنموث با 4 گل پیروز شدیم اما آنها تیمی متفاوت نسبت به گذشته هستند. چند هفته پیش بود که بورنموث توانست 4 گل به چلسی بزند.

در روزهای گذشته به دلیل فشردگی بازی ها فقط ریکاوری کرده ایم و تمرینی در کار نبوده است. من نگران بازی فردا هستم و معتقدم بورنموث در خانه تیمی خطرناک است. ما یک امتیاز از لیورپول عقب هستیم و تمام 10 بازی آینده حائز اهمیت است و حق اشتباه نداریم. هدف ما پیروزی است تا با روحیه به بازی برگشت با شالکه و سپس جام حذفی برسیم.»

پپ در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت:« دلف امروز در تمرین حاضر شد و لاپورته و فرناندینیو نیز یک ماه دیگر به شرایط بازی می رسند. ژسوس و استونز هم مشکلی برای همراهی تیم ندارند.»

سرمربی سیتی در مورد قرارداد ده ساله و ششصد میلیون یورویی باشگاه با کمپانی پوما گفت:« این سوال مربوط به مدیران باشگاه است و من اطلاعی از جزئیات قرارداد ندارم. البته ثبت قرارداد 10ساله با پوما اتفاق تحسین برانگیزی است و نشان می دهد که سیتی حالا به یک نام معتبر در دنیای فوتبال تبدیل شده است. خوشحالم که تلاش های طولانی مدت مسئولان باشگاه جواب داده است.»