سرمربی سابق تیم ملی ژاپن در جلسه تمرینی رئال مادرید

سرمربی سابق تیم ملی ژاپن در جلسه تمرینی رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- آکیرا نیشینو، سرمربی 63 ساله دنیای فوتبال که در جام جهانی 2018 روسیه، هدایت تیم ملی ژاپن راعهده دار بود، روز چهارشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور داشت و مصاف رئال مقابل بارسلونا در دوربرگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا را از نزدیک تماشا کرد. او شنبه شب نیز مجددا با حضور در ورزشگاه برنابئو، نظاره گر ال کلاسیکوی لالیگا خواهد بود.

او این روزها در پایتخت اسپانیا به سر می برد و با حضور در شهرک ورزشی والدبباس، آخرین تمرینات آماده سازی شاگردان سولاری برای مصاف با بارسلونا در روز شنبه را از نزدیک دنبال کرد. نیشینو که چهارشنبه شب بازی ال کلاسیکو را از نزدیک تماشا کرد، شنبه شب نیز در ورزشگاه حضور خواهد یافت و به عنوان کارشناس فوتبالی با شبکه ژاپنی  WOWOW به فعالیت خواهد پرداخت.

نیشینو در بازی چهارشنبه شب در بین خبرنگاران پرشماری که برای پوشش بازی ال کلاسیکو به ورزشگاه برنابئو رفته بودند، به چشم نیامد. 

درفاصله دوماه مانده به آغاز جام جهانی 2018 و بابرکناری وحید هلیلودزیچ، هدایت تیم ملی ژاپن به آکیرا نیشینو واگذار شد و او در جام جهانی روسیه هدایت تیم ملی کشورش راعهده دار بود. تیم ملی ژاپن زیرنظر او عملکرد خوبی در جام جهانی داشت و بازی آنها مقابل بلژیک در مرحله یک هشتم پایانی حیرت آور بود. ژاپنی ها تا دقیقه 69 با نتیجه 0-2 از حریف اروپایی شان جلو بودند ولی بلژیکی ها با استفاده از تجربه بالاترشان توانستند در دقایق پایانی با غلبه بر حریف آسیایی شان روانه دور بعد شوند. در پایان آن بازی نیشینو گفت:« ما اصلا توقع چنین ضدحملاتی را نداشتیم.» وطبق پیش بینی ها با حذف ژاپن از گردونه رقابتهای جام جهانی، او نیز از سمتش برکنار شد.

6363