دروازه‌بان صنعت نفت آبادان: پنالتی پرسپولیس درست نبود/ امسال خیلی از داوری ضربه خورده‌ایم

دروازه‌بان صنعت نفت آبادان: پنالتی پرسپولیس درست نبود/ امسال خیلی از داوری ضربه خورده‌ایم

وبسایت رسمی فوتبالی- محمد دریس در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس که با شکست زردپوشان آبادانی همراه شد، گفت: در مجموع بازی خوبی بود. ما در این بازی چند فرصت برای گل زدن داشتیم، ولی پرسپولیس هم موقعیت‌های خوبی داشت. هدف ما گرفتن امتیاز بود، ولی متأسفانه شکست خوردیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم؛ وی که برای چهارمین بار در این فصل درون دروازه تیمش قرار گرفت، در مورد عملکردش در این بازی خاطرنشان کرد: خدا را شکر با کمک بقیه بچه‌ها عملکرد خوبی داشتم. من همیشه با انگیزه زیادی تمرین می‌کنم و اینکه چه کسی بازی می‌کند به تصمیم کادر فنی برمی‌گردد. امیدوارم در آینده هم فرصت بازی کردن داشته باشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان راجع به عملکرد ضعیف تیمش در فصل جاری و اینکه نفتی‌ها در 20 بازی فقط دو برد کسب کرده‌اند، تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم. از طرفی بابت داوری هم در لیگ امسال خیلی اذیت شدیم و ضربه خوردیم که می‌توان به بازی با پیکان، استقلال خوزستان و چند بازی دیگر اشاره کرد.

دریس همچنین اظهار داشت: در همین بازی هم پنالتی پرسپولیس درست نبود و یک خطای مشکوک نیز روی سیروان قربانی رخ داد که می‌توانست پنالتی باشد. البته تلاش می‌کنیم تا در 10 بازی باقیمانده بهتر نتیجه بگیریم و جایگاه مناسبی را در جدول به دست آوریم.

۴۱۲۴