پیکان صفر - پدیده صفر / پدیده در شهرقدس پدیده نبود

پیکان صفر - پدیده صفر / پدیده در شهرقدس پدیده نبود

وب سایت رسمی فوتبالی- در ادامه هفته بیستم لیگ برتر دو تیم پیکان و پدیده شهرخودرو به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رسیدند.

هفته بیستم لیگ برتر

پیکان - پدیده شهرخودرو

جمعه ۱۰ اسغند ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۰۰

قلعه حسن خان، ورزشگاه شهدای شهر قدس

تیم داوری: محمدرضا اکبریان کمک ها: یعقوب حجتی، مهرداد نجفی 

کارت:

کارت زرد مهران موسوی(28) از پیکان

کارت زرد اکبر صادقی(57) از پدیده

ترکیب پیکان: مهدی امینی، سید مهران موسوی ، فراز امامعلی، مهدی مومنی (68- امیر روستایی)، ماهان رحمانی، آرمان قاسمی، مارکو ووکسویچ ،حجت حق وردی، سعید واسعی ،شاهین ثاقبی، امیر حسین کریمی 

سرمربی: حسین فرکی


ترکیب پدیده شهرخودرو: علی نعمتی، عبدالله حسینی، مسعود ریگی، محمد رضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، سعید صادقی (72- بهنام برزای)، محمد آقاجانپور، یونس شاکری، میلاد فراهانی ،محمد مهدی مهدی خانی 

سرمربی: یحیی گل محمدی

گل:


دقایق حساس:

دقیقه 5: محمد قاسمی نژاد اولین فرصت بازی را رقم می زند. هافیک پدیده در این دقیقه ضربه خود را روانه دروازه پیکانی ها کرد اما این توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت. 

دقیقه 7: ضربه ایستگاهی پیکانی ها به شدت به صورت علی نعمتی برخورد کرد. 

دقیقه 13: ارسال محمد آقاجانپور از سمت راست زمین پیکان به شکل خطرناکی محوطه جریمه این تیم را طی کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 16: واسعی در این دقیقه تلاش کرد تا بتواند یک خطای پشت محوطه برای تیمش بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و داور برخورد او با مدافع پیکان را خطا ندانست. 

دقیقه 18: سعید واسعی توپ را از سمت چپ دروازه پدیده ارسال کرد که شاهین ثاقبی با ضربه قیچی برگردان این ارسال را به اوت فرستاد.

دقیقه 19: باز هم واسعی به دنبال باز کردن دروازه پدیده بود اما شوت این بازیکن از بالای دروازه تیم مهمان به بیرون رفت.

دقیقه 28: موقعیت خوبی در این دقیقه برای مهدی خانی به دست آمد اما خطای موسوی باعث شد تا وی نتواند از آن استفاده کامل ببرد.

دقیقه 30: روی ارسال محمدرضا ناصحی درون محوطه جریمه پیکان عبدالله حسینی در موقعیت تک به تک توانست دروازه امینی را باز کند اما پیش از آن یعقوب حجتی کمک‌داور اول بازی آفساید بازیکن پدیده را اعلام کرده بود.

دقیقه 31: باز هم سعید واسعی سعی در به خطر انداختن دروازه تیم پدیده را داشت اما این بار ارسال او راهی به دروازه حریف نیافت.

دقیقه 32: داور میدان در این دقیقه به نشانه حضور در آفساید در سوت خود دمید و مهدی خانی را متوقف کرد.

نیمه دوم

دقیقه 54: پاس مهران موسوی برای ثاقبی موقعیت خوبی برای پیکانی ها به وجود آورد اما شوت این بازیکن از کنار دروازه فراهانی به بیرون رفت.

دقیقه 57: حرکت اکبر صادقی در این دقیقه باعث متوقف شدن آرمان قاسمی شد و در نتیحه هافبک پدیده از داور میدان کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 59: روی ارسال مهدی مهدیخانی توپ درون محوطه جریمه پیکان به دست مهران موسوی برخورد کرد اما اکبریان در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی برای پیکان نداشت.

2526