سولسشر و تایید جدایی والنسیا از منچستریونایتد

سولسشر و تایید جدایی والنسیا از منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا سال 2009 بود که از ویگان به منچستریونایتد پیوست و تاکنون 338 بازی برای این تیم انجام داده است. او سابقه چند قهرمانی لیگ برتر با شیاطین سرخ را دارد ولی در فصل جاری به دلیل مصدومیت ها و نیز اختلافاتش با مورینیو نتوانسته در بیش از 5 بازی لیگ برای یونایتد به میدان برود.

سران باشگاه تا امشب مهلت دارند تا طبق بندی در قرارداد او، قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند اما به نظر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. والنسیا هنوز مصدوم است و تا پایان ماه مارس نمی تواند به میادین برگردد.

اوله گنار سلوسشر، سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری بازی با ساوتهمپتون و در مورد والنسیا گفت

:« او هنوز 100 درصد آماده نیست و نیاز به زمان بیشتری دارد تا به فرم خوب برگردد. والنسیا دوران فوق العاده ای در منچستر و فوتبال انگلیس داشته است. او از معدود بازیکنانی است که در تیم فعلی سابقه قهرمانی لیگ را دارد اما مطمئن نیستم که باشگاه با آنتونیو بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد.

همه چیز به بازگشت او و کیفیتی که ارائه خواهد داد، بستگی دارد. او کاپیتان ماست و امیدوارم به زودی بتواند بار دیگر به میادین برگردد و تا پایان فصل بازی های خوبی از او ببینیم. هیچکس خدماتی که والنسیا به منچستریونایتد کرده را از یاد نخواهد برد.»