تیته: وینیسیوس لیاقت پوشیدن پیراهن برزیل را دارد

تیته: وینیسیوس لیاقت پوشیدن پیراهن برزیل را دارد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس، پدیده جوان رئال مادرید برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان برزیل دعوت شده تا در دو بازی دوستانه سلسائو که روز 23 مارس در مقابل پاناما و روز 26 مارس در مقابل جمهوری چک برگزار می‌شود به میدان برود. تیته، سرمربی برزیل، از تصمیم خود برای دعوت وینیسیوس دفاع کرده و او را شایسته به تن کردن پیراهن سلسائو دانست.

وینیسیوس 18ساله در اولین فصل حضورش در رئال مادرید، عملکرد درخشانی داشته. پدیده جوان برزیلی که با قراردادی به ارزش 45 یورو از فلامنگو به رئال منتقل شده، امسال در اولین فصل حضور در فوتبال اروپا موفق شده خود را به یکی از مهره‌های کلیدی قهرمان این قاره تبدیل کند.

تیته بعد از دعوت وینیسیوس به تیم ملی درباره او گفت:" من همیشه طرفدار میدان دادن به استعدادهای جدید هستم و آنها را تشویق می‌کنم. آنها اگر از نظر تکنیکی و روحی آمادگی جنگیدن در تیمهای بزرگ را داشته باشند، همیشه در تیم من جا خواهند داشت".

سرمربی برزیل در ادامه گفت:" وینیسیوس این خصوصیات را دارد و برای همین به تیم ملی برزیل دعوت شده است. او بیست و چند بازی برای رئال انجام داده و عملکردش در آن تیم فوق‌العاده بوده".

تیته در ادامه اظهاراتش گفت:" با اینکه فرصت کمی برای تمرین داریم، می‌خواهم به او فرصت پیشرفت و درخشیدن با لباس برزیل را بدهم. این دعوت نشان می‌دهد که ما استعداد او را به رسمیت می‌شناسیم و متوجه درخشش او در فوتبال اروپا هستیم".