انتقاد از کاسمیرو و راموس؛ دلیل برکناری سرمربی جوانان رئال ؛ رائول سرمربی جدید

انتقاد از کاسمیرو و راموس؛ دلیل برکناری سرمربی جوانان رئال ؛ رائول سرمربی جدید

سایت رسمی فوتبالی- آلوارو بنیتو از سمت سرمربیگری تیم جوانان بی رئال مادرید برکنار شد. این تصمیم عصر روز چهارشنبه گرفته شد.

بنیتو که مدتها پیراهن تیم اصلی رئال مادرید را به تن می کرد، علاوه بر هدایت تیم بی رئال مادرید، به عنوان کارشناس تلویزیونی (درشبکه مووی استار) و رادیو (شبکه کادناسر) مشغول به کار بود 

آلوارو بنیتو یکی از محصولات آکادمی رئال مادرید بود که اولین بازی اش برای تیم اصلی را در سال 1995 توسط خورخه والدانو انجام داد و تقریبا همدوره گوتی بود. مصدومیتی شدید در بهترین روزهای فوتبالی اش باعث شد تا او بارها زیر تیغ جراحی برود و آخرین تیمی که پیراهنش را به تن کرد، ختافه بود. 


برکناری بنیتو به خاطر مسائل ورزشی نبوده وبه خاطر نظرات او دریک برنامه ورزشی رقم خورد که اصلا به مذاق مدیران رئال خوش نیامده. او در گفتگو با برنامه رادیویی شبکه کادنا سر به انتقاد از کاسمیرو، کروس و راموس پرداخته و به احتمال قریب به یقین، با برکناری او، هدایت تیم بی جوانان رئال مادرید به رائول گونزالس سپرده خواهد شد.بدین ترتیب رائول بعد از سه سال، به شهرک ورزشی رئال مادرید بازخواهد گشت تا اولین گامهایش در دنیای مربیگری را بردارد. او ماجراجویی در دنیای مربیگری را دو سال پیش با تیم کودکان آغاز کرده بود و حالا این فرصت را دارد تا هدایت تیم جوانان بی رئال مادرید را دردست بگیرند.

تیم جوانان بی رئال مادرید بایک امتیاز فاصله نسبت به اتلتیکو مادرید و البته یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار دارد.

بنیتو درابتدای صحبتهایش در یک برنامه رادیویی به تمجید از وینیسیوس و مهارتهایش پرداخت و گفت که حسابی با دیدن بازیهایش سورپرایز می شود و سپس درانتقاد از بازیکنان رئال در بازی ال کلاسیکوی اخیر گفت:«برخی از بازیکنان رئال خیلی پائین تر از سطحشان بودند. درمورد کاسمیرو صحبت می کنم که از نظر من یک دقیقه هم فرصت بازی نمی یافت. کروس که وقتی خوب باشد، عالی کار می کند و وقتی بد باشد خیلی به تیم آسیب می رسد. رئال می توانست جلوی دو گل اول ودوم بارسا را بگیرد.» 

و راموس را هم مقصر اصلی در دو گل ابتدایی بارسا دانست و یادآوری کرد که بارسلونا برای برد دربازی چهارشنبه نیازی به یک بازی خوب نداشت.

6363