جشن در والنسیا بعد از راه یابی به فینال(عکس)

جشن در والنسیا بعد از راه یابی به فینال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا دیشب در استادیوم خانگی‌اش، ورزشگاه مستالا با نتیجه 1-0 رئال بتیس را شکست داد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیده و بعد از 11 سال برای اولین بار به فینال کوپا دل‌ری راه پیدا کند. والنسیا روز 25 مه برای فتح جام به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

بعد از پیروزی والنسیا هزاران نفر از هواداران این تیم به خیابانها ریختند تا به خاطر موفقیت تیم‌شان شادی کنند. قبل از شروع مسابقه نیمه‌نهایی مقابل رئال بتیس هم هزاران نفر در خیابانهای شهر صف کشیده بودند تا به اتوبوس تیم‌شان خوشامد بگویند. اتوبوس والنسیا از میان دریایی از جمعیت عبور کرد که شعار داده و شال گردنهای این تیم را در هوا تکان می‌دادند.

بعد از پیروزی والنسیا هم صحنه‌های مشابهی در سراسر شهر تکرار شد تا بازیکنان والنسیا با چشمان حیرت‌زده شاهد پایکوبی هواداران‌شان باشند که تا صبح خیابانهای شهر را خلوت نکردند.

والنسیا آخرین بار در سال 1971 در فینال جام حذفی به مصاف بارسلونا رفته ولی هواداران این باشگاه فعلا از اینکه تیم محبوب‌شان می‌تواند در سالگرد صدمین سال تاسیس باشگاه یک جام مهم مثل کوپا دل‌ری را فتح کند، بسیار خوشحال هستند.