پیش بازی پیکان - پدیده؛ اندیشه مشترکی به نام بُردن!

پیش بازی پیکان - پدیده؛ اندیشه مشترکی به نام بُردن!

وب سایت رسمی فوتبالی- امروز و در ورزشگاه شهدای شهر قدس دو تیم پیکان و پدیده شهر خودرو در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فردا به میدان خواهند رفت.

در یکی از بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر، پدیده امروز در شرایطی به مصاف پیکان خواهد رفت که با توجه به فشردگی بالای جدول، نیاز به کسب پیروزی مقابل میزبان خود خواهد داشت. پدیده در نیم فصل دوم هر 4 روز یک بار به میدان رفته و این فشردگی بالای بازی‌ها سبب شده تا بازیکنان این تیم از شرایط ایده‌آل خود دور شوند و این موردی است که منجر به اعتراض سرمربی پدیده نیز شده است. 

در سوی دیگر میدان، پیکانی قرار دارد که هفته گذشته موفق شد روند 8 شکست متوالی خود در لیگ برتر را با پیروزی مقابل ماشین‌سازی شکسته و حال در تلاش است تا با کسب بهترین نتیجه ممکن مقابل پدیده، از بحران خودساخته فرار کند. فرکی هفته گذشته تغییرات زیادی را در ترکیب پیکان اعمال کرد و از این تغییرات نتیجه گرفت و به نظر می‌رسد این سرمربی باتجربه ترکیب اصلی خود را شناخته، هر چند غیبت محمد قاضی در خط حمله این تیم فقدان بزرگی برای پیکانی‌ها در این دیدار خواهد بود.

چهره ویژه: دو مهاجم دو تیم یعنی عیسی آل کثیر برای پیکان و یونس شاکری برای پدیده می توانند بازیکنان تعیین کننده پیکار امروز باشند. هر دو بازیکن در اوج آمادگی قرار دارند به خصوص شاکری که هفته پیش گل زیبایی برای تیمش به ثمر رساند.

هفته بیستم لیگ برتر

پیکان - پدیده شهرخودرو

جمعه 10 اسفند 97 ساعت 16:00

قلعه حسنخان، ورزشگاه شهدای قدس

تیم داوری: داور وسط: محمدرضا اکبریان/ کمک داوران: یعقوب حجتی و مهرداد نجفی/ داوران پشت دروازه: کمیل غلامی و کیوان علی‌محمدی/ داور ذخیره: حسن انتظاری/ ناظر داوری: مسعود عنایت

رتبه دو تیم:  پیکان با 18 بازی و 19 امتیاز در رده یازدهم و پدیده از 19 بازی با 38 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

بازی پیشین: ماشین سازی صفر - پیکان یک؛ پدیده 2 - سپیدرود رشت صفر

محروم: محمد قاضی از پیکان و محمدحسین مرادمند از پدیده

2526