پیش بازی نفت مسجد سلیمان - نساجی مازندران؛ جنگ برای میانه جدول!

پیش بازی نفت مسجد سلیمان - نساجی مازندران؛ جنگ برای میانه جدول!

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران از هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان مقابل همدیگر صف آرایی می کنند.

به گزارش فوتبالی، زردهای مسجد سلیمان بعد از دیدار حساسی که در هفته قبل با پرسپولیس داشتند و توانستند این تیم را متوقف کنند باید در هفته بیستم به مصاف شاگردان مجید جلالی در نساجی بروند،روحیه بالای نفتی ها بخاطر متوقف کردن تیم پرقدرت پرسپولیس می تواند برگ برنده آنها مقابل نساجی باشد. ضمن اینکه نساجی ها باید هوشیار باشند که شاگردان علیرضا مرزبان به دنبال پیروزی هستندتا خود را از پایین جدول بکنند و به میانه های جدول لیگ برتر برسانند. اما نساجی هم امیدوار هست با امتیاز مسجد سلیمان را ترک کنند و وضعیت خود را در میانه های جدول حفظ کنند و با خیال راحت در لیگ برتر بمانند.

بازی رفت دو تیم در قائمشهر با برتری یک برصفر مازنی ها در حضور هوادارانشان در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به پایان رسید و تک گل قرمزهای نساجی را علی اصغر عاشوری روی پاس سجاد آشوری وارد دروازه نفت مسجد سلیمان کرد.

 نفت مسجد سلیمان با ۲۶ بازی و کسب ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته است و نساجی با همین تعداد بازی و گرفتن ۲۱ امتیاز در مکان نهم جای گرفته است.

چهره ویژه: رضا عباس زاده آماده بازی شده و حالا فقط مانده تا مجید جلالی به او اجازه بازی بدهد. بدون شک یک رضای آماده و گلزن می تواند خیال هواداران پرشور نساجی را بابت گلزنی تیمشان آماده کند.

هفته بیستم لیگ برتر

نفت مسجد سلیمان - نساجی مازندران

جمعه 10 اسفند 1397، ساعت 16:30

مسجد سلیمان، ورزشگاه شهید بهنام محمدی

تیم داوری:  محمدحسین ترابیان کمک‌ها: علیرضا ایلدروم – امیرمحمد داودزاده کمک داوران پشت دروازه: یاسر همرنگ – احمد محمدی

داور چهارم: حمید نادری ناظر داوری: حسین خانبان

رتبه دو تیم:  نفتی ها با 19 بازی و 17 امتیاز در رده سیزدهم و نساجی با 21 امتیاز از 19 بازی در رده نهم قرار دارند.

بازی پیشین: نفت مسجد سلیمان صفر - پرسپولیس صفر؛ نساجی 2 - فولاد صفر

محروم: محمد آبشک از نساجی

2526