ایکاردی: به فرزندانم عشق به اینتر را یاد داده ام

ایکاردی: به فرزندانم عشق به اینتر را یاد داده ام

به گزارش "ورزش سه"، موضوع تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی با اینتر به یک جنجال بزرگ تبدیل شده که همسر و مدیر برنامه هایش، وندا نارا در مرکز آن قرار دارد. ایکاردی در 3 هفته اخیر برای اینتر به میدان نرفته و بازوبند کاپیتانی هم از او گرفته شده است. ضمن اینکه در فهرست تیم برای دیدار فردا شب مقابل کالیاری نیز حضور ندارد.

همین مسئله شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن از اینتر ایجاد کرد، هرچند وندا نارا به تازگی اعلام کرد که ایکاردی قصد دارد در نرآتزوری بماند اما لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر، حاضر به اظهارنظر در این مورد نشد و اعلام کرد تنها روی شرایط تیمش تمرکز دارد.

در چنین شرایط، ایکاردی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، تاکید کرد با رد پیشنهادهای خوب در زمان افت اینتر، وفاداری اش را به این باشگاه نشان داده است.

او نوشت:" وقتی احساس کردم که با گل هایم می توانم به اینتر کمک کنم ، اینکار را انجام دادم؛ قوی تر از مشکلات فیرپلی اقتصادی، قوی تر از مشکلات، وقتی که خیلی ها اینطور قضاوت می کردند که ما به عنوان یک تیم، ارزش چندانی نداریم.

علی رغم همه اینها همیشه تصمیم گرفتم که در اینتر و با اینتر بمانم و به عشق این پیراهن، پیشنهادهایی را رد کردم که برای یک بازیکن حرفه ای، رد کردن آنها بسیار دشوار است.

من با دردهایی فیزیکی که بعد از بازی ها و روزهای بعد، من را به گریه می انداخت، برای تیم بازی کردم اما همیشه اصرار داشتم که به بازی بروم، حتی علی رغم ممانعت کادر پزشکی زیرا قادر بودم در زمین، دردها را فراموش کنم، با تنها یک هدف که دادن همه چیز برای کمک به این تیم است. به عشق پیراهن نرآتزوری. زیرا تنها یک اینتر وجود دارد.

من به فرزندانم نشان دادم که باید امید را حفظ کرد. من به آنها یاد دادم که پیروزی دشوار است اما رسیدن به آن با اینتر، معنای یگانه ای دارد، که تنها یک اینتری واقعا می تواند آن را درک و احساس کند. چشمان فرزندان من دروغ نمی گویند. این عشق به اینتر در خانه من یاد داده شده است.

من به رویایم رسیدم، من رویای همه اینتری ها که بازگشت به چمپیونزلیگ بود را برآورده کردم، با تیمی که کاپیتان آن بودم. زیرا همیشه عشق به این پیراهن را احساس و منتقل کردم.

من همیشه با کسانی که در اولین فرصت، از باشگاه جدا شدند، مخالف بودم. من به هواداران، هم تیمی هایم، باشگاه و همه مربیانی که در طول دوران حضور من، از اینتر جدا شدند، احترام گذاشتم.

من با باشگاه، چه در داخل وچه خارج زمین، همکاری کردم و با آمدن هر بازیکن جدید، به او نشان دادم که تنها با شور و اشتیاق، می توانیم به هدف مان برسیم.

می دانم عشق به اینتر چیست و هواداران اینتر این را می دانند زیرا آنها دیدند که من چقدر رنج بردم، گریه کردم، جنگیدم و در نهایت از بازی در اینتر و برای اینترلذت بردم.

اما همانطور که گفتم، همه این فداکاری هایی که انجام دادم، به عشق این پیراهن بود و به همه احترام گذاشتم. نمی دانم در این مقطع، عشق و احترامی در قبال من و اینتر از سوی کسانی که تصمیم می گیرند، وجود دارد یا نه. نمی دانم آیا کسی هست که بخواهد تنها به عشق اینتر، این مسائل را حل کند. در خانواده، اتفاقات زیادی رخ می دهد؛ چیزهای زیبا و زشت. و برای عشق، شما می توانید همه چیز را تحمل کنید. اما هرگز نباید بی احترامی وجود داشته باشد. اینها ارزش های من هستند. این ارزش هایی هستند که من همیشه برای آنها تلاش کرده ام. در داستانم با اینتر و برای اینتر."