ترابی: از ازبکستان خاطره خوبی دارم

ترابی: از ازبکستان خاطره خوبی دارم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی بعد از پایان بازی مقابل صنعت نفت آبادان که در نهایت با برد پرسپولیس در مقابل این تیم  خاتمه پیدا کرد در حضور خبرنگاران گفت:«من همه تلاشم را انجام می دهم  تا در ادامه فصل بتوانم  همین طور کار کنم تا دل هواداران را شاد کنم. »


ترابی درباره بدشانسی خودش در این بازی گفت:«  بله تا حدی بد شانس هم بودم  ولی باز هم خدا را شکر می کنم که توانستیم ببریم که خیلی برای ما مهم بود و انشاءالله که بتوانیم در ادامه فصل هم  بهتر از این کار کنیم چون تیم ما ظرفیت بسیار بالایی دارد و قطعا می توانیم بازی های بهتری را به نمایش بگذاریم.»


او درارتباط با بازی های آسیایی هفته آینده مقابل پاختاکور ازبکستان  اظهار داشت:« من خودم اولین تجربه بازی های آسیایی را پشت سرمی گذارم و امیدوارم که بتوانم در اولین بازی عملکرد خوبی را به اجرا بگذارم . ضمن این که خاطره خوبی از بازی با تیم ملی ازبکستان دارم  و امیدوارم که بتوان عملکرد خوبی را  در بازی های آسیایی داشته باشم .


او درباره پنالتی هم گفت:« من هنوز خودم صحنه را ندیدم اما درست است که بازیکن حریف اول توپ را زد اما در ادامه پای من را هم زد ولی هنوز چون ندیدم نمی توانم درست اظهار نظر کنم.»