پرسپولیس یک - نفت آبادان صفر / بازگشت پرسپولیس به صدر

پرسپولیس یک - نفت آبادان صفر / بازگشت پرسپولیس به صدر

وبسایت رسمی فوتبالی- دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که در پایان ارتش سرخ موفقیت شد با تک گل ارزشمند علیپور به پیروزی برسد.

هفته بیستم لیگ برتر

پنجشنبه 9 اسفند 1397

تهران، ورزشگاه آزادی، ساعت 18:30

پرسپولیس - نفت آبادان

داور:  سیدرضا مهدوی کمک‌ها: رضا سخندان ، امیررضا آشور ماهانی کمک داوران اضافی: علی صفایی ، علی بای داور چهارم: محسن سلطانی

ناظر داوری: حیدر شکور

کارت:

کارت زرد احمد نوراللهی(48) سیامک نعمتی (81) از پرسپولیس

کارت زرد وفا هخامنش(78) از نفت آبادان

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، بشار رسن (73- سروش رفیعی)، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر (75- محمد امین اسدی) و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب نفت آبادان: محمد دریس، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سید محمد قریشی، سیروان قربانی، مصطفی احمدی، وینیسیوس دی اولیویرا، عزیز سیدیکوف، فردین عابدینی (46- کانجی)، مسلم مجدمی و جاناتان بواریتو 

سرمربی: پائولو سرجیو

گل:

گل اول پرسپولیس دقیقه 21 علی علیپور:

ماریو بودیمیر در محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد اما به جای شوت با ارسالی چیپ مانند علی علیپور را با دروازه خالی روبرو کرد و علیپور هم با ضربه سری راحت توپ را با تیر دروازه آشنا کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 23: شوت پرقدرت بودیمیر به زیبایی نواخته شد و دریس گلر بلندقامت نفت توپ را به زیبایی از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه 24: سانتر از روی نقطه کرنر با ضربه سر علیپور همراه شد اما دریس بازهم مانع اجازه گلزنی نداد.

دقیقه 28: شوت مهدی ترابی پس از حرکت عرضی این بازیکن، با واکنش دریس به کرنر تبدیل شد.

دقیقه 35: پاس پشت دفاع و زیبای مهدی ترابی در مقابل دروازه به نعمتی رسید اما ضربه این بازیکن را دریس دفع کرد و در ادامه هم نعمتی موفق به گلزنی نشد.

دقیقه 38: ماریو بودیمیر در محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ شد و شوت خودش را هم زد اما ضربه او با واکنش به موقع دریس همراه شد.

دقیقه 39: شوت بالوتلی به طرز خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت و بیرانوند در این صحنه نتوانست واکنشی نشان بدهد.

نیمه دوم

دقیقه 51: هجوم بازیکن نفت به داخل شش قدم پرسپولیس رسید و ارسال عرضی مسلمی از بیرانوند هم عبور کرد. اما در این لحظه مهاجم نفت با توپ فاصله داشت و موقعیت خوب این تیم از دست رفت.

دقیقه 54: فرار زیبای علی علیپور در محوطه جریمه صنعت نفت و پاس او بودیمیر را در موقعیت گلزنی قرار داد اما بودیمیر یک گام برای باز کردن دروازه صنعت نفت کم آورد.

دقیقه 57: در درگیری محوطه جریمه بین بازیکنان دو تیم، ماریو بودیمیر صاحب توپ شد و با ضربه شوت دروازه را باز کرد اما داور این گل را مردود دانست و خطای بودیمیر را اعلام کرد.

دقیقه 59: عجب شوتی زد علیپور!!! شوت فوق العاده علی علیپور از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه صنعت نفت برخورد کرد.

دقیقه 74:  نفتی ها در معدود موقعیت های خود با بی دقتی توپ را به خارج از چارچوب می زنند. در این لحظه از بازی شوت غبیشاوی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80: مهدی ترابی پشت ضربه کاشته ایستاد و شوت زیبایی زد اما ضربه اش به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 86: پنالتی مشکوکِ اعلام شده برای پرسپولیس را علی علیپور به بیرون زد. توپ پس از برخورد به قسمت بیرونی تیر عمودی دروازه به اوت رفت.

ضمن اینکه این پنالتی روی حرکت انفجاری ترابی اعلام شد.

2526