پیش بازی پارس جم - سایپا؛ مجالی برای باخت نیست!

پیش بازی پارس جم - سایپا؛ مجالی برای باخت نیست!

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم پارس جنوبی و سایپا در شهرستان جم به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پارس جنوبی جم و سایپا تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم هفتم و دهم جدول رده بندی لیگ هجدهم امروز در شهر جم و استادیوم تختی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این چهارمین تقابل این دو تیم در لیگ برتر بوده و پارس جنوبی تاکنون نتوانسته سایپا را در رقابت های لیگ شکست دهد.

پارس جنوبی هفته گذشته در جدالی سخت برابر استقلال تهران با دو گل نتیجه را واگذار کرد تا برای جبران شکست در آزادی و همچنین صعود به رتبه های بالاتر جدول مقابل سایپا قرار گیرد. شاگردان مهدی تارتار که با 24 امتیاز از 19 بازی در جایگاه هفتم مسابقات لیگ قرار دارند، می خواهند با برد برابر سایپا و لغزش احتمالی فولاد مقابل استقلال، بتوانند جای این تیم را در رده ششم بگیرند.

در سوی دیگر میدان تیم، سایپا تهران قرار دارد. شاگردان علی دایی که این روزها با مشکلات عجیب مالی دست و پنجه نرم می کنند، در هفته گذشته توانستند تیم قدرتمند تراکتورسازی را متوقف کنند. اینک شاگردان دایی با روحیه ای مضاعف به مصاف میزبان خود تیم پارس جنوبی جم می روند تا شاید بتوانند بر خلاف شرایط موجود یک نتیجه غیرمنتظره را خلق کنند. خودروسازان با دو بازی کمتر و کسب 19 امتیاز در رده دهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارند و پیروزی احتمالی آن ها می تواند به وضعیت آن ها در جدول، سروسامان ببخشد.

چهره ویژه: محمد نوری کاپیتان جمی ها انگیزه زیادی دارد تا خودش را به سرمربی اسبقش نشان بدهد. محمد نوری که هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی شاگرد دایی بود حالا فرصت خوبی دارد تا با پیرهن پارس جم بازی تاثیرگذاری مقابل نارنجی پوشان داشته باشد. ضمن اینکه نوری بر خلاف نیم فصل اول بیشتر به میدان می رود و کم کم بازیکن فیکس و مهم تارتار شده است.

هفته بیستم لیگ برتر ایران 

پارس جنوبی جم - سایپا تهران

پنج شنبه 9 اسفند 1397

جم، ورزشگاه تختی، ساعت 15:30

 تیم داوری: پیام حیدری-، حسن ظهیری، مهدی سیفی و محمد راهی

ناظر: عبود سنگاشکن

رتبه دو تیم: پارس با 19 بازی و 24 امتیاز در ردههفتم و سایپا با 17 بازی و 19 امتیاز در رده دهم قرار دارند.

بازی پیشین: استقلال 2 - پارس جم صفر؛ سایپا صفر - تراکتورسازی صفر

محروم: -

2526